En er rekening mee houden dat een veulen reageert op druk van achter, en juist tegenwerkt bij druk op het hoofd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjolvir schreef:Simpel weg gezegd, soort van veulen omarmen als je er naast staat en dan meevoeren of stilhouden.
Klinkt overigens simpeler dan het soms is.
Niet met je hoofd erboven, voor het geval ie een keer omhoog hupst.
Dan liggen al je tanden op de vloer.
zitake schreef:aaarghh ik word doodgegooid met die pennykinderen. Ik had iemand gevraagd of die niemand wist om yonce even te helpen zadelmak maken, in die zin van paar keer erop zitten tot ze braaf is, meer zal er toch niet mee gedaan worden. Had ze iemand gevraagd, gaat die er gelijk van uit dat dat incl verzorgen en rijden en weet ik veel wat nog allemaal is.niet dus, merrie wordt toch gedekt dus kan dan toch niet zoveel mee gedaan worden en anders kom ik weer net in dezelfde situatie als dit jaar, kan ik mijn merries net zo goed verkopen als ik er toch niks meer mee kan doen. aaarrrrggghhh
AGarcia schreef:Haha, ik ken het... maar dan een andere vorm ervan.
Zoiets als: OOO jij hebt mij een x meegenomen naar je verzorgpony dus nu mag ik ook elke x komen als jij komt!
't is maar net welke soort kinderen je neemt.