Voor Casa, weet niet of het al spannend is. Dat zie ik vanavond Hoop dat ze dit weekend gaat veulenen, en dat het goed droog blijft bij ons, zodat ze na een paar dagen evt. naar huis kunnen.
Van de week zette ik hier neer dat het uier plots flink gegroeid was, banden erg slap en hars aan de tepels. Vandaag is het uier weer een stuk kleiner, niet meer gespannen en geen hars meer. En dat bij een nacht op stal, verwacht je toch wel een groter uier. Nu ze een paar uur buiten is geweest is er bijna niks meer van over. Ze is over 8 dagen uitgerekend (340dagen). Het blijven toch aparte beesten die paarden
inge176
Geplaatst: 01-04-10 15:47
Nada! zo ineens! Gefeliciteerd!! Op 1 april nog wel
Laatst bijgewerkt door inge176 op 01-04-10 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Hahah ik denk doe eerst hier feliciteren , en dan topic kijken
Grrrrrrr, ben er mooi ingetrapt hihi. Hij is wel goed moet ik zeggen .
Hier staat vanavond ook een goede grap te wachten ben ik bang . Kind moet voetballen tegen dames onder de 13 , nerderlands elftal .....ik geloof ik geen bal van .
ik had 'm direct door,gezien onderschrift nog niet aangepast was,dus laat staan al een eigen topic kunnen maken. Foei Nada,dat levert je weer n week wachten op
Ik dacht ook, jeej toch nog een veulen op 1 april, niet dus
Diane_Basje
Geplaatst: 01-04-10 17:08
Haha Nada, die is goed. Ik had gelukkig eerst op Kraamstal ITP gekeken (maar geloofde het toen eerst ook)
Vandaag het veulentje heel goed gevoeld. Zo goed zelfs, dat daarna de halve stal in de rij stond om te voelen. Nadat de rol pepermuntjes tevoorschijn was gekomen, vond Rosa het allang best dat iedereen even moest voelen. Even een update'tje Rosa (die volgens mij met de dag dikker wordt). Ga volgende week een weekje weg, ben benieuwd hoe het is als ik terugkom....
Vorige week, Rosa's laatste wandelritje onder het zadel;