@melanie20: yep ze blijft.....
Chennai is gister weer verhuisd, op de stal waar ze stond accepteerden de andere paarden haar niet en ik vond het niets dat mijn meisje op stal moest blijven staan. Nu is ze gister verhuisd naar een stal (met 4 boxen van 3 x 4 mtr) met 1,5 ha weiland, ze staat daar nu met een ouder paard dat moet revalideren.... hij is helemaal weg van haar en ze staan nu naast elkaar op stal zodat ze al wat kunnen wennen, nu ben ik alleen aan het bedenken of ik vandaag ze al op de wei zou kunnen laten.... ben niet bang dat hij wat doet maar meer bang dat chennai zo gek als een deur is en zo vol door de draad gaat, het schrikdraad app krijg ik nog niet aan de praat en het bevalt me dus niet echt maar aan de andere kant is het wel lekker als ze hun benen kunnen strekken, toch?
@Annetje: Hoe oud is je merrie en heeft ze al vaker een veulen gehad?
Cuba was toen ze drachtig was van chennai een maidenmerrie(= 1e veulen) en je zag pas dat ze drachtig was vanaf een maand of 7, nu is ze opnieuw drachtig en nu begin ik het al wat te zien dat ze stilletjes aan dikker wordt.... ze moet rond 22 mei veulenen