Het is nu trouwens wel erg saai hoor......
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Haad ik denk ik beter af kunnen bellen. Me keel is er niet beter van gewordn en we waren ook nog maar met zijn tweeen. Dus moest alles in me uppie doen bij de kassa`s 
Ik zit weer even heerlijk warm beneden, ben er even snel voor gekropen
. Dat is niet zo mooi Fenja! 

Wel grappig
. Ziek is een groot woord eigenlijk, voel me gewoon lamlendig hangerig en heb het wat benauwd. Komt van die rot verkoudheid. En buiten heb ik nergens last van en is me neus open. Dus jah ben liever buiten dan binnen bezig. Zit nu beneen en de houtkachel staat aan. voor mij veel te benauwd nu. ga zo ook naar boven en kijken of ik vannacht beter kan slapen dan afgelopen nacht. Toen heb ik van 1 tot 20 over 3 geslapen. Daarna heb ik wakker gelegen tot na de bevalling van amy. Daarna ben ik wweer in slaap gevallen tot kwart voor elf. Wil nu vannacht wel een normale nachtrust hebben. jeanette schreef:Ik ga nog even tv kijken. Crime-night op discovery en dan naar bed. Trusten allemaal

lautjuh85 schreef:Trusten Jeanette....![]()
En ja yvette, niet zo koppig zijn he![]()
Als je je morgen niet lekker voelt dan moet je gewoon lekker thuis blijven.....als je er zaterdag maar bent anders doe ik je wat![]()
HHahha grapje....

lautjuh85 schreef:Waarom belt ie ons niet???
Ik doe dat liever....