Ajesca wat een knapperds zijn het! Ga je ze beide aanhouden? We hebben op stal ook 6 FF'jes gehad uit verschillende merries. Lief van je aanbod! Ik ga eens kijken wanneer we in de buurt zijn, we wonen niet erg in de buurt. Maar zijn regelmatig onderweg
Goldenarrow Havanna kan niet op de trailer, dus naar de DA gaat sowieso niet. Maar heb vanmiddag nog contact met mijn eigen DA gehad omdat het me toch niet helemaal lekker zat. Die vond het ook laat, maar gaf aan dat ik het aan kan kijken en mocht ze toch vaart maken mag ik hun bellen. Dus op zich ben ik wel gerust gesteld. Wat bijzonder dat het haar eronder er nog niet zou zijn. Nog nooit gezien, een kaal veulen. Wel fijn dat ze geleerd heeft dat een dekentje met deze kou wel fijn is.
Jenny spannend als het ineens zo zakt!
Toushie ik ga zeker bellen als ik het niet vertrouw. Het is al spannend zat haha. Jou merrie maakt er ook werk van. Nog een beetje zakken in de PH.
CP wow wat een creatie! Hoe krijg/hou je die wit voor een keuring?
Rensju nee wachten tot de bevalling wil ik ook echt niet. Vind dat idd niet eerlijk.
@Yvk, ik ben zelf de importeur/distributeur van Galloping Goop ik heb dus altijd goede shampoo bij de hand haha. De de-greaser en zilver shampoo werken echt wonderen. Al is Thor zo'n lui paard die niet ff gestrekt gaat staan als ie moet piesen dus zijn sokken echt spierwit krijgen is wel drama en hij staat 24/7 buiten dat helpt ook niet .
Afgelopen keuring was ie toch goed wit. De 24e april moet ie weer.
Onderste randje van z'n sokjes helaas alweer iets bruin door het zand in de bak
Zijn staart zijn trouwens 3 vlechten die weer tot 1 zijn gevlochten. Manen zitten ook weer opgebonden voor de komende weken. En dan te bedenken dat ik het precies een jaar geleden op handbreedte heb afgeknipt omdat er zoveel happen uit waren zijn haar krijgt pokon ofzo
Hahah herkenbare plek cp. Ik kwam daar vaak om te koersen. En wat een manen en staart heeft hij zeg!
Ik lees overigens alles nog rustig mee,alleen reageren komt er niet echt van.
cp112
Geplaatst: 04-04-22 22:25
Oh wat leuk. Ik was er nog nooit geweest, kende het ook niet. Maarja het ligt ook niet even om de hoek ofzo bijna 6 uur rijden vanaf hier haha. Maar hele mooie locatie! Heb nog even bij de baan gekeken, dat had ik nog nooit gezien zo. Weer eens wat anders
Ik vind die tinkerstaarten horror cp, die van mij heeft zo n dikke, daar is geen doorkomen aan. Ik ben gewend veel te wassen maar de moed zakt me altijd in de schoenen bij hem. Manen net zo,tijdje terug voorpluk voor de helft gekortwiekt, manen zelfde en er hangt alweer zo n gordijn, net als die hoeven, die beesten krijgen echt pokon ofzo