Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yolien_ schreef:Mijn paard is ook een kwpn'er. Voor de tweede keer drachtig van everdale. Ze is ook nog super strak en slank,terwijl ze eigenlijk bijna niks meer doet. Gelukkig heb ik de baby al een keer voelen bewegen, anders zou ik bang zijn dat er niks in zou zitten!
Kan echt niet wachten tot het komt!
daisyjazz schreef:Welkom Baudyh !![]()
Hahaha zelfs vos x vos word nog een verrassing lijkt mij, er zijn zo veel variaties in en dan nog niet te spreken over aftekeningen. Wij hebben ook kans op een vos maar mijn vriend wil echt geeeen vos... Hij heeft al gedreigd het veulen terug te duwen als het een vos isMij lijkt een vos met veel wit en blauwe ogen een prima deal ! Wel graag in merrievorm aub
Caesar schreef:Marije; hoe is het met jouw merries? Ik geloof dat er 3 uitgerekend zijn rond deze tijd?
Diane_Basje schreef:daisyjazz schreef:Welkom Baudyh !![]()
Hahaha zelfs vos x vos word nog een verrassing lijkt mij, er zijn zo veel variaties in en dan nog niet te spreken over aftekeningen. Wij hebben ook kans op een vos maar mijn vriend wil echt geeeen vos... Hij heeft al gedreigd het veulen terug te duwen als het een vos isMij lijkt een vos met veel wit en blauwe ogen een prima deal ! Wel graag in merrievorm aub
Ik had mijn vosroan laten dekken door een valk. Het leek me heel gaaf als ze samen het roan en de verdunning zouden combineren. Ik kreeg die vos met bles, 4 witte voeten en 2 blauwe ogen in merrievorm. Ze wordt bijna 2 en ben heel gek op haar
[ [url=m/IdBkXo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry het lukt me niet om alles bij te houden en overal op te reageren
daisyjazz schreef:Diane_Basje schreef:
Ik had mijn vosroan laten dekken door een valk. Het leek me heel gaaf als ze samen het roan en de verdunning zouden combineren. Ik kreeg die vos met bles, 4 witte voeten en 2 blauwe ogen in merrievorm. Ze wordt bijna 2 en ben heel gek op haar
[ [url=m/IdBkXo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een plaatje is datIn IJslandervorm is het welkom bij mij hoor
![]()