Mijn vriend rijdt een Vosse Gentlemen-merrie , en laatst had hij nog een Gentlemen op stal, ook vos, mooie witte benen en flinke bles hebben ze haha.
Tjinta
Geplaatst: 24-03-13 19:44
Veulentje... Roos-doos gefeliciteerd, wat een gave aftekening heeft jouw veulen!
Ik heb bij gelezen, maar ben ech kapot. Had cursus magneetveld - en laser therapie. leuk maar super intensief. en dat na een week zware griep is een beetje veel. Ik reageer morgen weer verder.
bij mij was de kleur ook echt een verrassing, ouders zijn namelijk beide bruin met veel wit. en baby is zwart met weinig wit. dit had ik wel bij bobby in haar oor gefluisterd, blijkbaar luisterd ze soms ook nog naar me haha.
ben zo benieuwd naar de rest van de aanstaande veulens!!
Heaven is drachtig van een zwarte hengst uit een bruine vader, dus weer dezelfde kansen als vorig jaar geloof ik, vos, bruin of zwart...
wisanda2003
Geplaatst: 24-03-13 20:46
Hier komt er in iedergeval geen zwart veulentje..... Tenzij het natuurlijk een hele aparte Haflinger wordt...
Iedereen gefeliciteerd met de veulentjes!
geshahquille
Geplaatst: 24-03-13 20:49
VDS dat schiet op zo te zien. Roos wat een lieve foto het is echt koud, Heb ze vanmorgen vroeg ook maar niet buiten gedaan vanmidag was er even de zon en kon hij heerlijk even een paar uurtjes buiten. Wij kunnen vanuit de woonkamer de padock zien wat is dat toch genieten zoon heerlijk rond springent veulen . Nu moet het echt over zijn met het koude weer zodat alle mooie wondertjes lekker veel naar buiten kunnen zoals het hoort. succes weer voor de mensen die moeten waken. En beterschap voor alle zieken en gewonden het is natuurlijk altijd heel vervelent maar zoon hoog drachtige of net bevallen merrie en zoon klein veulen is toch wel extra veel zorgen!
draaakje
Geplaatst: 24-03-13 21:06
Klinkt leuk zeg, die cursus, Tjinta!
Hier natuurlijk geen idee kwa kleur met een verassing-papa
Ik zit al de hele avond Arya lekker te bespieden. Heel erg leuk, en echt heel erg herkenbaar van toen met Syl. We kunnen haar nu mooi observeren om te kijken wat ze zoal doet, ik vind haar best veel plassen, maar wellicht is dat normaal voor haar. Ook nachtbeeld is echt súper goed, we hebben hem wel van de HD gehaald omdat hij daarop een heeel klein beetje haperde. Dit is Arya haar plekje nu, het waaide enorm vandaag.. Bolle buik En lekker slapen (kwaliteit van de camera iets terug gezet)
Vulina
Geplaatst: 24-03-13 21:16
Draakje, ik heb ook foscam, bedraad (100 meter ) . Wat heb jij er tussen zonder draad??? Want dat moet ik ook hebben
Roos: Gefeliciteerd! Een pittig nachtje voor jou dus!! Maar gelukkig alles ok
Cas: Gefeliciteerd! Hoe gaat het nu met de kleine?? Een dikke dat jullie alles willen proberen!
Leuk hoor draakje om ze zo in de gaten te houden. @Roos wat een moppie zeg!
Wie hebben er hier de S.O.S kit van Pavo aangeschaft? Heb mijn kraambox al aardig gevuld maar twijfel daarover mocht er iets niet goed gaan dan heb je wel gelijk alles bij de hand als je s'nachts of in het weekend moet gaan tobben is ook zo wat. Of heeft iemand er toevallig nog 1 die hij weg doet?
Wij hebben gebruik gemaakt van Powerline Vulina, ik moet zeggen dat ik er zelf nog nooit van gehoord had, maar mijn vriend weet daar gelukkig net iets meer over Powerline is netwerken via het stroomnet. Vergelijkbaar met hoe analoge modems vroeger via het telefoonnet verstuurde. (alleen dan dus met een vele male hogere frequentie) Je stopt 1 van de twee adapters in huis in een stopcontact bij het modem of router. Dan gaat er een kabeltje van de Powerline naar het modem of de router. Dan stop je de andere Powerline adapter, binnen de zelfde meterkast!(stroomnetwerk van een huis), in een stopcontact. Daarin gaat het utp kabeltje van de IP camera. (Je hebt ook Powerline adapters die aan het uiteinde draadloos internet kan verzorgen) Sommige huizen zijn niet geschikt voor Powerline , waarom dit dan niet kan of niet optimaal werkt is niet helemaal duidelijk. Het is nog vrij nieuw, en het wordt steeds beter begreep ik.
nou dat klinkt ook niet vriendelijk, ik stel gewoon een vraag. officieel hoort het gewoon niet, dacht ik tobiano, overo en splashed white 'mogen' niet bij arabieren voorkomen. alleen via sabino kan je 'bonte' arabieren fokken.
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 24-03-13 22:24, in het totaal 3 keer bewerkt
Sadira
Geplaatst: 24-03-13 22:21
Bont (tobiano/overo) komt niet voor bij AVs
Laatst bijgewerkt door Sadira op 24-03-13 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt