Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pardy schreef:M_I ik heb vanochtend de da gebeld omdat geis ook elke mogelijkheid aangrijpt om zand en viezigheid te eten, ik was bang dat ze dat deed omdat ze een tekort had o.i.d. Ook lijkt ze wel eens wat aan de diaree, maar das voor mij moeilijk in de gaten te houden want ik zie ze eigenlijk nooit poepen en het was de afgelopen tijd ook erg nat, dus daar wordt dat kontje ook niet schoner van...
De dierenarts heeft me verzekerd dat als ze verder goed levendig is en vrolijk, dan is er niets aan de hand.
Nu is jouw situatie natuurlijk wel anders, maar misschien lucht dat een beetje op?
Sjolvir schreef:Cynthia82 schreef:Enne Ti is wat dat betreft net zo Haf als Hepsi Fjord is. Eten doet hij al vanaf dag 1. Hij doet niet onder van zijn moeder hoor
![]()
![]()
Magic_Ice schreef:Onley, ik zou Adana wegbrengen, dan kunnen ze elkaar niet meer zien of horen en dan is er sneller rust in de tent!
Joyceee86 schreef:Magic_Ice schreef:Onley, ik zou Adana wegbrengen, dan kunnen ze elkaar niet meer zien of horen en dan is er sneller rust in de tent!
Dit zou ik idd ook doen ja, en misschien kunnen ze daarna gewoon bij elkaar als Adana dan niet meer wil drinken..