En uiers van merries waar mijn merrie nu eens een voorbeeld aan mag nemen! Die heeft toch zeker helemaal niets wat op een uier lijkt.. Ik denk zelf nog dat ze gaat overdragen als het zo door gaat..
Joto
Geplaatst: 29-06-10 10:15
Gefeliciteerd Amandake! Dat is nog snel gegaan zeg, heb nog wel een poos gekeken, maarja viel in slaap haha. Ideaal! 1 nachtje op cam en flop een veulie. Ennu... Niet echt eerlijk he.. We zouden samen de wacht houden
Nou hier is het bingo hoor..
Victoria, hoogdrachtig en helemaal in looooooooooooooooooooove op Ys
Heb dr al vertelt dat punt 1 Ys niet meer werkt, en punt 2 zij eerst baby uit moet poepen, maarja liefde maakt blindt he..
jennyk
Geplaatst: 29-06-10 10:29
amandake: gefeliciteerd! Brave Iris, maar 1 nachtje op de cam en gelijk het veulen al!
De Lijst:
Uletje - Paula 334 dagen Joto - Victoria 316 dagen Silketje - Cartouche ????
Ik heb alleen de top 3 geplaatst anders is ie zo lang
amandake, gefeliciteerd!! ik ben benieuwd naar foto's
Rafiki heeft gisteren even bij Rambo (fjord van mams) in de stal gestaan. ik had ivy even alleen meegenomen. Rafiki was eerst wat terug houdend en met snuffelen uiteraard het nodige 'smakken'. maar later voelde hij zich helemaal the king! hij ging rondjes om rambo heen huppelen en net als bij Wobbe ging hij er bovenop proberen te springen en er tegenaan steigeren. rambo vond het wel best. heeft wel een keer een zachte mep uitgedeeld en gedreigd met zijn been of met staart gezwiept, maar voor de rest waren ze hartstikke leuk samen! en Rafiki... niet 1x om mamma gehinnikt
Amandake zo dat was vlot heb geeneens de cam nog aangehad(nu was ik er gister ook niet haha) Gefeliciteerd en ben benieuwd naar de foto's Joto wanneer komt Vic onder de cam?
volgende week woensdag komt de hoefsmid weer voor Rafiki. en dan 4 augustus weer. hoefsmid was er toevallig vanochtend en heb gevraagd of hij hem volgende week weer mee wil nemen. hij zegt dat was ik inderdaad van plan. al haal ik maar een vijltje over de achtervoetjes. hij wil ze goed bijhouden en dan vooral die achtervoetjes. hij zegt en desnoods maar iedere 4 weken.
Al_Zawraa
Geplaatst: 29-06-10 13:14
Gefeliciteerd Amandake! Conejo en AD gefeliciteerd met de 1e premies!
Hier is de schetser ook nog niet geweest, Rahnanah is ondertussen 4,5 maand oud. Ze komen bij ons altijd erg laat, ik hoop eigenlijk dat ze pas na eind september komen, dan kan Shoukran ook hier geschetst en gechipt worden.
Wat leuk al die vergelijkingsfoto's, ik zal zo ook even foto's opzoeken.