[HK]Het Dikke Buiken Topic 2009 - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:15

Goedenavond allemaal :DNa 2 weken toetsen zie ik dat ik gelijk zo'n 200 pagina's achterloop dus dat ga ik niet meer helemaal bijlezen :P

Vanaf nu wel weer actief meeposten ;) (als het mogelijk is met dit megatempo, tis natuurlijk wel spitsmaand qua veulens :+ )

Nou mijn merrie Kyra (Kir Royal) staat ook lekker in het zicht van de camera, ga vannacht men eerste nachtje waken weer en ik hoop dat ze me niet zolang voor de gek houdt als vorig jaar :Z

De huidige stand:
- Heeeele slappe banden echt drilpudding
- matige uier, vandaag weer op komen zetten (vorige week wassie vol, toen ineens weer halfleeg :+ )
- Sinds gister houdt ze heel veel vocht vast in der achterbenen vooral :\
- Duidelijke punt in der buik

Enigste wat ik eigenlijk echt mis is der uier... vorig jaar heeft z enamelijk bijna 2 volle dagen melk gelekt, hele benen zaten onder..

Toch maar besloten om te beginnen met waken omdat ik hara toch niet helemala vertrouw. Ook is ze sinds vandaag strontchagerijnig, terwijl ze afgelopen weken echt last hast van het knuffelhormoon :+

Ben heel benieuwd !!
Ik las al dat ik niet de enigste waker ben :P dus iedereen veel succes :D

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:16

heel veel succes voor degene die vannacht waken, hopelijk veel gezonde veulens....

voorspellende gaven geloof ik niet in, 1 + 1 is nog altijd 2, met 76 merries te gaan voor april en nog een paar overblijvers van maart, kan een babyboom niet uitblijven :n

een beetje op de hoogte blijven van wat iedereen post en iedereen kan voorspellen.
paps en mams geven een aardige indicatie voor de kleur en heer of dame is 50 % kans.

ik vind het apart dat iedereen zich er zo aan optrekt, laat het geen leidraad zijn voor wat je zelf voelt, vertrouw op je eigen instinct, dat laat je niet in de steek als het zover is.

jij bent degene die je merrie het beste kent, en weet wat het normale gedrag is.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:17

gaat het weer omdraaien of word het warmer ofzo? Hier verwacht ik voorlopig nog niets (behalve poes) maar ik voel me enorm onrustig en opgelaten ineens, dus ik ga die 10 min. met de auto wel weer even naar stal om te kijken...

hiboune

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2009 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:17

Bij twijfel altijd gaan kijken!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:18

Saffier schreef:
Ik ben ook benieuwd.......

@ PVD: Lijkt me idd heel vermoeiend. En als je zoveel informatie binnen krijgt is het lastig om heel duidellijk te zijn natuurlijk!

verdorie een heel bericht getypt, en is ineens spoorloos :(

Maar zal in kort nog eens opnieuw;
Ik snap niet waarom de getallen elke keer veranderen, en krijg er koppijn van. :o

en ik wil weten welke merrie er bezig is, en wat er met die bonte merrie is :D

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:19

pvd, net even klein btje bijgelezen omdat ik jouw naam voorbij zag komen, misschien nog nieuws over mijn merrie? :P mijn moede ris heilig overtuigd dat et binnen 24 uur komt, ik weet het nog zo net niet maar ik vertrouw haa rook voor geen meter :+

Sandravm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:22

Qilana staat momenteel nog rustig te staan. Blijf nog wel eventjes wakker en ga dan nog eens kijken.

hiboune

Dana ik ken Pvd al langer en dit is geen kletserij of wat jij noemt
Iedereen mag denken wat ie wilt maar denk dat de meesten hier weten dat Pvd een gave heeft

Sorry maar kom niet aan Pvd!

Pantykous

Haha, ja ik ook! Ik word heel enthousiast van al die nieuwe veulentjes hier.

Ik maak me een klein beetje zorgen over mijn merrie, omdat ze nog niet onder toezicht staat.. Het is niet haar eerste veulen, maar wel 'mijn' eerste, dus ik vind het erg spannend.

Aan het begin van de week neigde ik naar volgende week woensdag/donderdag -vooral omdat de fokker hier dat dacht- maar gisteren zei m'n gevoel dat het best eens dit weekend zou kunnen zijn. :j

Uiteindelijk moet je natuurlijk altijd op je eigen inzicht vertrouwen, maar ik geloof niet dat Pvd zomaar wat gist en gokt. Daar is het te specifiek voor. Maar goed, natuurlijk ieder het zijne. Dat is ook vertrouwen op je eigen inzicht. ;) Dat niet iedereen overal hetzelfde over denkt is logisch.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:26

iedereen moet geloven wat hij/zij zelf wil....
ik word er alleen een beetje moe van... ik wil graag mee blijven lezen maar op deze manier is voor mij de lol er wel een beetje af :j

geeft niets, ik wens iedereen het allerbeste en de mooiste veulens .

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:27

En daarom is het dus link van mij om namen te noemen, daar ik daar nog niet goed genoeg in ben.

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:27

Nou ik wacht in spanning af! Merrie staat nu wel te eten maar is erg onrustig!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:28

Ach, iedereen vind het toch spannend Dana? Nog genoeg tietfoto's, bevallingsverhalen en live bevallingen met verslag van 11-jarigen te lezen hier. :D

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:28

Was net even aan de telefoon en toen op en neer naar Lun.
Stapt wat op en af, slaat met staart en heeft sinds ong.21.45 weer tweemaal gemest.

Dus Bien: duw uw wederhelft onder de wol, trek een extra trui aan en drink nog een bakkie, nou bel ik misschien wel echt vannacht hihihihihi....

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:29

PVD we nemen je ook zeker niks kwalijk of zoiets dergelijks!
We hebben alleen maar respect voor wat je doet en vinden het leuk om te horen wat jij ervan denkt.

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:31

Dana dan lees je niet meer mee?

Tja sorry maar iedereen hier gaat natuurlijk van hun eigen gevoel uit en vertrouwd op zichzelf

Maar wat Pvd zegt klopt 9 van de 10 x en denk dat grootse deel blij met haar is hier!

Pvd is een topwijf in alles wat ze doet!

Tuurlijk mag je daar je twijfels over hebben meningen verschillen maar omdat nou zo neer te zetten?

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:32

Respect voor PVD!

Succes allemaal vannacht! Mijn computer moet ff slapen en ik ga weer een nachtje waken!

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:32

precies het is leuk om er iets over te horen... maar ik denk dat iedereen ondanks voorspellingen toch zen merrie goed in de gaten zal houden. Daarnaast vind ik het zelf bijzonder interessant omdat ik wel denk dat er echt mensen met gaves zijn!! helemaal tof om dat een keer zo mee te maken in een forum :)

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:33

Hiboune schreef: "Dana ik ken Pvd al langer en dit is geen kletserij of wat jij noemt
Iedereen mag denken wat ie wilt maar denk dat de meesten hier weten dat Pvd een gave heeft

Sorry maar kom niet aan Pvd!"

Hiboune je hebt helemaal gelijk. Ik kijk al een hele tijd mee en zelfs als PVd er misschien eens naast zou zitten, wie doet haar dit na??? Het is gewoon heeeel knap!
PVD laat je niet gek maken! xxx

sabina198

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:33

Martina67 schreef:
Was net even aan de telefoon en toen op en neer naar Lun.
Stapt wat op en af, slaat met staart en heeft sinds ong.21.45 weer tweemaal gemest.

Dus Bien: duw uw wederhelft onder de wol, trek een extra trui aan en drink nog een bakkie, nou bel ik misschien wel echt vannacht hihihihihi....

Ik ga proberen te slapen,maar of het lukt :o

lientje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:35

wow zeg, wat een hoop bijlees werk..
weet niet meer alles uit mn hoofd maar iig iedereen met een veulen gefeliciteerd!!!

pvd: hou je wel beetje je eigen grenzen in de gaten? want dr wordt zoveel gevraagd en gedaan ;)

SA: hoop dat alles goed was op stal, wordt altijd beetje huiverig van dat soort gevoelens.. heb ze zelf ook paar keer gehad dat t idd niet in de haak was..

een hoop spannende merries zo te lezen, iedereen vannacht veel suc6 iig!

Martina67

Welterusten voor hen die gaan slapen! Ik maak nog een rondje stal en ga dan ook even plat anders houdt mijn gestel het niet!

Succes allemaal en tot gauw!!!
Laatst bijgewerkt door Martina67 op 18-04-09 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Fantast

PVd ik heb net op de cam gekeken, maar deze verwisseld beelden niet of heel erg traa. Zodra ik inlog krijg ik het nieuwste beeld, ze stond te eten. Maar tis wel een vreetzakje hoor. Ik ga zo weer even kijken en rijd er over een goed uur nog even langs.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:38

& veulens dit weekend?
Mwah, van mij mag tess die van haar wel afleveren, ze geven de hele week mooi weer op 8-)
Alleen is ze nog maar 324 dagen (over een klein half uurtje dan toch :D)

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 23:42

Yew was vanavond trouwens erg nijdig tegenover haar overbuurman, haar eigen gedrag komt terug zeg maar deed ze voor de zwangerschap ook altijd