Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Weer nagekeken, pols rustig, goede buikgeluiden maar nog steeds koliekerig, dus weer pijnstiller en toen opgevoeld: mest vol met zand. Gisteren kwam er nog een normale hoeveelheid zand mee, nu was het echt veel. Ze testte het in een opvoelhandschoen met water erin, daar kun je mooi doorheen kijken en hoef je geen emmer af te gieten, gisteren zat onderin de vingers een klein beetje zand en nu was het tot boven de vingers helemaal opgevuld met zand. Ze voelde ook dat er nog veel mest in zat en dat verklaarde dat hij niet veel rolde maar plat op zijn zij ging liggen, het gewicht van dat zand trekt aan de banden en als ze plat stil gaan liggen voelen ze dat het minste.
zolang ik nog studeer kan ik me geen huis veroorlofen maar dit is ook heel goed, het is een heel groot huis en dan heb ik een hele grote kamer met daaraan een keukentje de rest gebruiken de andere bewoners ook maar die ken ik allemaal al want mijn beste vriendin woont er ook
dat kon er ook nog wel bij, ik heb al in: Noord-Holland, Gelderland, flevoland en Groningen gewoont
Ik hoop maar dat ie nu weer aan de beterende hand is!