Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Djesseka schreef:@ MM: Pakina heeft twee jaar achter elkaar geveulend op 8 mei en nu is Wild op 8 mei uitgerekend, kan ook geen toeval zijn, toch?
Neonlight schreef:Morgen accepteren wij niet.![]()
![]()
MM, je hoeft je geen zorgen te maken om de biest, het is geen biest wat ze nu verliest. Biest wordt echt pas aangemaakt tijdens de geboorte. Die belangrijke antistoffen zitten er nog niet in nu.
CubaLibre schreef:Cuba laat chennai als ze op de wei staat niet drinken, maar om ze nu met dit weer op stal te laten staan (of in een snikhete binnenbak) vindt ik nou ook weer niet super... iemand een tip??
Als ik cuba vast houd mag ze wel gewoon drinken maar als ze los staat niet... echt vervelend....
Verder wil chennai (nu al) niet meer zo graag mee lopen en aan een lijn doet ze nog niet...
HELP.... ik wordt gek!!!!
Meavey schreef:June is een goede mamma, ze staan nu buiten kleine "DD" nog lekker wankelend als een kameeltje.
Ze heeft absoluut Dobby´s koppie, de uitdrukking van hem zie je er echt precies in.
Ze kan nog onder mamma door, dus niet heel erg groot moet nog even meten.
Net een mini volbloedje met dat zwarte vachtje, vooral haar koppie heeft dus veel expressie, ga vanavond droge pics en een topic voor haar maken.
katrienh schreef:Hoe is het met die halflinger merrie die heel bescheiden draagt ? Ik ben de naam kwijt. Er was twijfel of ze drachtig was. Ben benieuwd
regina schreef:even vraagje: IS het erg als er vocht uit de vulva komt???
Mazzel-meid schreef:regina schreef:even vraagje: IS het erg als er vocht uit de vulva komt???
volgens mij is dat een teken dat het eraan zit te komen
Mazzel-meid schreef:katrienh schreef:Hoe is het met die halflinger merrie die heel bescheiden draagt ? Ik ben de naam kwijt. Er was twijfel of ze drachtig was. Ben benieuwd
volgens mij bedoel je Kitzbi? Ben ik ook benieuwd naar
Nicole288 schreef:Regina: Wat voor vocht? Erg is het iig niet, als het op slijm/bloed lijkt begint het nu op te schieten.