Volgens mij heeft tinkerbell een eigenaresse als jij nodig!!! dan zou ze waarschijnlijk precies op de uitgerekende datum bevallen
Ze moet nog 25 dagen, bovendien gaat ze volgens mij toch nog zo'n dag of 18 uitstellen...en ik loop dus echt al te hyperventileren, heb mega kriebels in m'n buik, slaap niet meer goed,...
ben echt een stresskip als het op de bevalling van m'n paard aan komt... en dat voelt ze natuurlijk...en stelt me nog lekker wat langer op de proef
Ik kijk reikhalzend uit naar de dag dat ze nog maar 14 dagen hoeft...dan heb ik eindelijk een reden om camera's en babyfoon te hangen, midden in de nacht te gaan kijken en compleet opgefokt te lopen
zie je mij volgend jaar al met twee drachtige merries
. Wat is die onrustig geweest zeg.
staat ze buiten?

Maar heeft ze inmiddels al wel dikke uiers of gaat ze echt voor de langste dracht ever

Die moet ook niet meer zo lang. Hoe is het nu met de bonte merrie en haar veulen?
Ik zat erop zonder zadel, want die past niet meer omdat ze te breed is geworden
Je merkt wel goed aan haar dat ze nou toch wel aan het einde van de dracht zit. Voordat ik haar uit de paddock haalde was ze aan het plassen. Tijdens het rijden moesten we even stoppen om te plassen. En toen ik afstapte ging ze weer plassen