@Toutiemeis, wat een mooie jongen en wat een benen.
Nou met Myrdal gaat het al een stuk beter, de VA is weer geweest, vandaar dat ik hier nu pas ben, het verband is eraf gehaald en gekeken of ze nog erg gevoelig was. Ze was nauwelijks nog gevoelig, een heel klein beetje maar, kan ook best komen omdat de hoef dus de hele nacht geweekt heeft. De VA heeft er nog een klein stukje afgesneden om te kijken of er nog een zweer zat maar hij kwam niets tegen. Morgen moeten we nog even telefonisch contact hebben over hoe ze loopt. Maar ze loopt alweer bijna rad, nog licht onregelmatig en ze zet alweer druk op haar hoef dus ik zie het positief in. En volgende week er ijzers onder.
Dus ik ben wel blij dat er vannacht geen veulen is geboren, omdat ik niet wist hoelang ze nog boxrust moest houden. Maar nu mag het veulen dus komen, want ze mag weer op de paddock, we moeten alleen enorm uitkijken met steentjes omdat haar zool erg dun is.
Nou blijkbaar heeft het murmelen van Famosa toch effect gehad, want mevrouw is officieël aan het kegelen!!!! De VA heeft dat bevestigd. Dus wie weet vannacht of morgennacht. Mischien samen met Lady??
Trouwens Sjen, wat voort soort paardje zoek je? Ik ken nog wel een leuke haflinger entermerrie.....