wennie19 schreef:Hier ook niets terug te vinden maar momenteel lekker de hele dag op stal dus af en toe zie ik hem toevallig poepen maar die kleine beetjes vindt je niet terug
En wat betreft de toekomstplannen die zijn nog steeds het zelfde hij is voor de verkoop heb ook echt geen tijd om er nog 1 bij te houden 2 is al erg druk
Oh wat is het toch handig om jullie in dit forum te hebben bij alle onzekerheden.
Mijn toekomstplannen voor Redd zijn. Laten opgroeien en door mijn dochter te laten trainen straks. Op dit moment rijdt ze namelijk veel pony’s in en bij omdat ze met haar 18 jaar echt mini is. Nog geen 160 cm en 45 kg.
Ze doet de paardensportopleiding nu laatste jaar en kwam in de klas met de eigenaar van Redd Bull. Omdat wij weten hoe verschrikkelijk braaf en mooi papa en mama zijn, onze merrie genoeg Arabisch bloed voor nrps veulen houdt hebben we alles in gang gezet.
Hij is was nog geen uur oud en toen kwam de vraag. Verkoop je hem? Welke prijs heb je in gedachte? Ik voelde al een krimp. Alsof iemand een bod op mijn baby deed!
Ergens was ik ook wel trots. Degene wie het bod deed is een erg bekende prof in de paardenwereld.
Ik zit in het bestuur van een ponyclub en we zijn dus echt niet geschikt als handelaar. Alles wat we tot nu toe kochten hebben we nog steeds. Niet omdat het niet goed is maar omdat ik niemand leuk genoeg vind.
Maar goed. De stallen zijn vol. En aangezien alles ook nog eens bejaard wordt en al 4 de promotie tot antieke grasmaaier hebben.. moet ik dus wel heeeeeel veel werken omdat ze mij arm eten.
We kennen gelukkig heel veel jongere kinderen die hem wellicht ooit uit kunnen brengen. We zien wel. Misschien verkopen we ooit. Maar nu moet ik er nog niet aan denken. Misschien over een tijdje als hij alle merries en bejaarden terroriseert