Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wennie19 schreef:Hier ook niets terug te vinden maar momenteel lekker de hele dag op stal dus af en toe zie ik hem toevallig poepen maar die kleine beetjes vindt je niet terug
En wat betreft de toekomstplannen die zijn nog steeds het zelfde hij is voor de verkoop heb ook echt geen tijd om er nog 1 bij te houden 2 is al erg druk
en ze is ontzettend lief.
.
maar dan kom ik straks in totaal op 4 van de 7 die blijven en die ruimte heb ik niet. Voorlopig geen haast iig. Hij gaat alleen naar de juiste plek, buitenland sowieso, waar hij als dekhengst aangehouden gaat worden. 

Hij blijft zo lief, vind werkelijk alles goed

!

qua beweging kan ik er nog niet heel veel van zeggen want hij stapt veel of scheurt rond maar heb hem enkele keer zien draven en dat was niet slecht. Maar ook niet spectaculair als ik al die filmpjes op fb zie vd veulens.

super braaf, kijkt nergens naar. In de ring ook helemaal niet onder de indruk, liet ook niet echt zien wat ze kan. Maar de jury vond haar mooi in model en goed bewegen. Mooie eerste premie .