xElizaa schreef:Hier loopt het allemaal niet zo fijn.
Mijn merrie is over 27 dagen uitgerekend.
Een week geleden kreeg ze aan allebei de neusgaten snotneuzen,sinds paar dagen hoesten en koorts, donderdag sloeg de teller op 38.9, dierenarts gebeld ik móest een spuit ophalen om de koorts te onderdrukken, gister middag laatste beetje erin, ze begon zich weer goed te voelen, bam vanmorgen begon de ellende weer, dierenarts vanmiddag erbij,longen klonken schoon, alleen klieren wat opgezet, weer twee spuiten mee gekregen voor de koorts. Ik hoop dat me meisje weer snel beter wordt!
Dat is zeker stressen! Veel beterschap, zal duimen voor een goede afloop en dat ze zich maar snel weer beter voelt!
Wbt het hele corona gedoe, ben blij dat wij de paarden aan huis hebben. Zou het echt niet over mn hart verkrijgen om niet bij ze te zijn met de dracht en bevallingen.
Niet dat ik veel keus zou hebben, ik behoor met mijn wrakke gezondheid tot de risicogroep helaas. Dus zal toch echt voorzichtig moeten zijn.
Ben gister nog wel eventjes naar de Makro geweest, ik moet zeggen, daar was de sfeer heel relaxed. Alle schappen nog bomvol (had bij wijze van wel voor 5 jaar blik/pot voer en wc papier kunnen inslaan.
) en niks drukker dan normaal. Scheelt ook wel natuurlijk dat niet iedereen bij de Makro boodschappen kan doen, alleen als je een bedrijf hebt en pasje.
Gelukkig hebben wij hier altijd grote voorraden, vrij groot gezin met de pleegkids erbij, dus we zijn niet anders gewend dan dat we volle voorraadkasten hebben. Plus eigen moestuin en kippen voor eitjes. Toch wel fijn in deze tijden. Mijn moeder was een paar weken terug al wel zo slim om het alvast serieus te nemen. Iedereen natuurlijk de gek met haar, maar ondertussen heeft ze wel mooi vóór alle idioterie losbarstte de kasten flink aangevuld. En ik ben blij dat ik naar haar geluisterd heb en flink hondenvoer in het vooruit besteld heb. (Een van mn twee husky's is heel gevoelig op voer en moet dus echt 1 bepaald merk en soort hebben) toen het vorige week werd gebracht (Ik bestel altijd via zooplus) waren er zelfs al bezorgers die het gewoon midden op het erf dumpten en niet in de buurt kwamen verder.