Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
baudyh schreef:Oh nee bel echt niet voor alles de DA. Veel kan je zelf oplossen. Door het even aan te kijken.
Maar dat komt denk ik ook door de ervaring en boeren nuchterheid. En gewoon gelijk temperaturen. Dat zegt zo veel.
Vulina schreef:Mede, maar ook mijn paarden bespreek ik regelmatig. Ik voorkom liever dan dat ik genees. Ach, bakje koffie erbij, voordat je het weet heb je hele stal besproken
jobamara schreef:Baudyh, niet jij hebt dan pech maar het veulen, er zijn er veel die 1 mig een veulen fokken, en mijn mening is dan dat ze beter een keer teveel de va kunnen bellen. Volg nu 4 jaar dbt en zelf daarvan 2 x ook een veulen gefokt, maar met jonge veulens en naveltjes en onvoldoende biest kan het zo snel fout. Denk dat je dan als ervaren fokker net als Vulina mensen zou moeten adviseren om spoedig een veearts te belle ipv geruststellen.
Sorry ik weet het moet mijn mond houden,maar leef zo mee dat het niet altijd lukt.
Alexandra,ik ben blij dat je de va hebt laten komen, hij is gaaf!!
Lovelyn, Karihmgenieten dik verdient.
Busymissy, hoe maken mams en zoon het
Woogy schreef:Azara gefeliciteerd!!
alexandra en lovelyn, jullie kindertjes zijn knap.
lovelyn, wat voor merrie heb je?
Alexandra__ schreef:Wat een onwijs gaaf veulen lovelyn! Hij steekt mooi af naast z'n mamaBij welk stamboek gaat hij ingeschreven worden?
Is er overigens iemand die verstand heeft van KWPN veulenkeuringen? Ik had graag naar een keuring gewild met Daily maar iemand die al jaren gaat zegt dat ik dat (iig zoals hij er nu bij staat) beter niet kan doen omdat hij zo iel en kort is en ik 'toch niet onderaan wil eindigen'. Ik heb zelf het idee dat het wel meevalt op dat compacte na.. maar ik wil hem indd liever niet onderaan hebben staan met het Oog op eventuele verkoop...