Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tanjaatjuhh schreef:Hij heet ciao is ook nog weinig van bekend. hij is een camaro x ico sun x zeoliet x wellington

moet ik mij zorgen gaan maken? Omdat jullie dat laatst zeiden.
pretty schreef:Aniek beter laat je dan eens scannen ja,in plaats van jezelf gek te maken. Het zal vast wel meevallen!

hoe is het met halla? 
). Maar ik denk dat ze ook bedoelen dat ze wel een buik(je) zien maar dat ze goede pogingen doet om slank te blijven
Een echte diva
Maak je vooral geen zorgen eind mei zal er een prachtig veulen naast lopen
Zelfs mijn vriend kan ze nu niet meer luchten... Die 2 hebben al een paar keer bonje gehad omdat mevrouw vond dat ze prima stond waar ze stond, terwijl mijn vriend probeerde poep op te ruimen
Als mijn vriend haar dan wegduwt kijkt ze alsof ze hem op gaat eten
Naar mij is ze nogsteeds mijn engeltje
Ze heeft volgensmij besloten dat ze degene die haar voert toch maar te vriend moet houden
Ze lijken echt op elkaar!

, vermits ik nog geen verkocht heb en het nog niet over mijn hart heb gekregen maar het zal er wel eens moeten van komen vrees ik
Honinger zag ik voorbij komen. Ik heb ook altijd Haflingers gehad en die hadden bij ons thuis al de naam halve vinger, meer in de trant van; ze nemen je vinger en ze jatten je hand, dus consequent zijn en blijven
Moet even spieken in het onderschrift van Silly, want Lara moet 1 week langer. Nog 49 dagen wachten op kleine Cassanova. Lara is ontzettend rond en uier is nog niets veranderd voor het oog, wel iets klierweefsel te voelen.
puur omdat ik viel voor haar karakter
De witte vlek op de buik bij vosje vooraan steekt zo wel echt uit
Twee jaar geleden met de kids op school ook veulenTV gekeken, ze vonden het geweldig!