Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Noisy schreef:Azmay, waarom laat je haar niet opvoelen? Dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Ik heb het zelf vorig jaar ook gehad. Ze was tonnetje rond in december. Ik heb uuuuuren zitten staren en voelen. Uiteindelijk de DA erbij en madam had gewoon een erg goed kosthuis.
Inderdaad een fijne site Jolandje, die staat bij mij standaard open in mijn browser. Heel handig als mensen weer eens vragen hoe groot het nu is.
Ik heb het boek van Paul de Vries net besteld via bol.com. Als het goed is ligt het morgen op de mat
KoudbloedKim schreef:Neonlight, ze is nog niet eerder hoefbevangen geweest, maar ik heb gelezen dat drachtige merries daar sneller last van kunnen hebben.
maatje31 schreef:Ik zie enorm op tegen de bevalling, ben zooooo bang dat het misgaathet gaat nu allemaal zo goed, dat ik soms het gevoel heb dat het wel ergens mis moet gaan. Heel vervelend gevoel en het heeft zo geen zin om te doemdenken, zucht
Dit gevoel komt mede ook omdat Younah zo jong is.
KoudbloedKim schreef:Fijn dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken.
Kiki, is dat nou een wervelwindje??
Inowa, ik heb van de ongeveer 40 merries (in topics op Bokt en van alle dikke-buiken-topics) maar 3 fout geraden.
Hoop dat ik het fout heb bij die van jou!
Pepper heeft wel een ronder buikje dus zou best kunnen!