Als je even Google marouschka of op bokt via de zoekfunctie zie je diverse opvangsysteemuitvindingen. Kun je gewoon buiten doen en als je een beetje handig kunt knutselen moet dat geen probleem zijn
Hey dank je, ik zie het verschil inderdaad!! Ik zal morgen ook even een foto vanaf de zijkant maken van Wainonia, want volgens mij heeft ze dan al wel slappere banden. Was me opgevallen dat het wat puntiger leek dan eerst, maar ik dacht dat ze misschien wat was afgevallen omdat het veulen veel van haar vraagt lichamelijk.
sultan15
Geplaatst: 09-03-15 20:27
ja best duidelijk toch? de foto's zijn ongeveer op dezefde hoogte genomen, want ook dat maakt veel verschil! Als je meer van onder neemt lijkt het puntiger. Heb daar ook een foto van, zal hem even opzoeken.
Gevonden! Dit was vorige week zondag geloof ik: Van dezelfde hoogte als de andere foto's(toen dus minder puntig als de foto van vandaag)
En van iets meer naar benden genomen: (Niet lachen! )
Eilinora
Geplaatst: 09-03-15 20:38
Luna2006 schreef:
In een lege stal zetten met rubbermatten of op de trailer. Dan plassen ze wel
ik heb geen stallen en geen trailer dus zo simpel is dat niet
Pauk
Geplaatst: 09-03-15 20:41
Nou hier ook "dikke" buiken foto's en ja Aura is echt harstikke drachtig want die kleine schopt regelmatig en hard ook!
dan is het inderdaad moeilijk Inowa heb hier hetzelfde probleem. Heb je ook niet iets waar je een plastic zeil kan leggen dat ze alleen daar op staat? Dat wil ook wel eens werken
Mijn merrie plast echt niet op zeil, in een stal met alleen matten of in de trailer. Dus voor bij die van mij zou het geen optie zijn.
Overigens denk ik dat het hartje luisteren misschien wel het handigste is. En daarnaast kan je alleen maar afwachten
Fotsy
Geplaatst: 09-03-15 20:52
Blackflag kan je foto's zien hoor, die gaat niet lang meer dragen.
Inowa oh zo vervelend die onzekerheid altijd, ik heb dit helaas ook meegemaakt en op den duur zie je echt spoken, vind ik. Ik heb nog een weefoal test liggen maar ook hier nooit aan urine geraakt, toen ik het opgegeven had en mijn materiaal weggezet, toen plaste ze net naast me Mijn merrie haar uier op 304 dagen
Uier zegt nog niks dit is de mijne op 324 dagen, pas paar dagen geleden kwam er beweging in en stelt dan nog niet veel voor maar ieder begin is moeilijk.
PP wat een buikje al zeg, enorm verschil me vorig jaar.
skaay
Geplaatst: 09-03-15 20:55
Grey nu op dag 344, het schiet al op!
R.X.
Geplaatst: 09-03-15 20:58
Zo skaay dat word ook opletten geblazen!
Maaike van harte en een goede nachtrust gewenst ha ha.
Inowa; Maar het lijkt erop dat ze al te ver in de dracht is om nog een urine test te doen. Jammer ik had een goed tip gehad om urine op te vangen. Deken op doen en daar een theedoek aan vast knopen. Als ze geplast heeft, theedoek uitwringen. Je hebt aan een paar druppels genoeg.
Oh dadabo das een goeie, moet ik onthouden als ik ze volgend jaar misschien kan gebruiken.
Inowa dan heeft ze toch best al uier toch? Natuurlijk de mijne haar uier moet je echt gaan zoeken normaal terwijl mijn niet drachtige shet ( inmiddels verkochte) meer uier had dan sommige die op bevallen staan.
Eilinora
Geplaatst: 09-03-15 21:16
dat was idd een idee geweest,zit niks anders op dan wachten. zou mooi zijn als mevrouw iets ging doen met het uier,dan weet ik in elk geval dat er iets in zit
Ik heb vandaag voor het eerst baby yonce zien bewegen. Primeur, want eer je bij haar een veulen ziet bewegen. Op de bodem van der buik. Af en toe een klein schokje. Moeder was druk met eten en drukte die kleine zowat in der borstkas haha
Skaay melk! Ook ph gemeten. Dat melk wordt gewoon gemeten met dat ph papier. Zag ik vandaag in de praktijk op een rolletje liggen. Binnenkort maar eentje bestellen. Bij mn ene merrie wordt dat easy. De andere een uitdaging. Die is niet zo van het handtastelijke