hier nog weinig verandering. buik wordt nu wel zwaar, uier zijn nog steeds theezakjes. ze is ergens rond de 15de uitgerekend. nou moet ik 13 en 14 april op cursusweekend, en dan ben ik de hele zaterdag toch de zondagavond weg. of ze gooit em ervoor uit, of erna, maar NIET in dat weekend, zie het alweer gebeuren. baalbaalbaal
Zou uierzalf niet fijn zijn voor Bries (aka walvis , mooie screenschot) Lekker vet?
Ondertussen heeft Pim de camera werkend gekregen. We hebben een foscam camera gekocht met nachtzicht welke kan draaien. Arya staat in de stal met een eigen stuk uitloop en daar kan de camera nu mooi tussen draaien. We hebben geen internet verbinding op stal (huis en stal liggen 100 meter uit elkaar). We hebben met 2 powerline adapters het internet nu over het elektriciteitsnet lopen. Super handig, want nu liggen er nergens draden. En nu kan ik Arya mooi bekijken vanaf de laptop/ipad/iphone Even een kleine impressie, snel wat screenshots met mn telefoon. (heb nog niet uigemest )
Hallo, Muzefee nogmaals heel veel sterkte!! Weet niets beters te zeggen... Roos gefeliciteerd!! Cas wat kloote zeg, ik duim dat het hummeltje erdoor komt!!! Bonnie dik been, hopelijk snel weer oke. Hier zijn ze vandaag in de binbenbak geweest, kon de merrie ook even haar benen strekken.
Cas: allesinds proficiat met je veulentje, jammer dat ie met redbag gekomen is fijn dat het al een stapje beter gaat, hopen dat dit vechtertje blijft de goeie richting uitgaan, ik duim mee!!
Roos: Gefeliciteerd, wat een prachtig zwart veulen!
Hier eeeeindelijk wat vordering na 2 weken overtijd te gaan ( eerste deel van tweeling al reeds geboren op 5 Maart) Sinds vandaag eindelijk harsdopjes!
Met whisper gaat het redelijk goed, ze mest nog goed, heeft weer meer gedronken en gegeten. Ze had het alleen koud vandaag dus in overleg met Da ff een deken opgedaan. {en dat voor een koudbloed hihi)
Ah vandaar! Onze heb geen dekje op namelijk... Maar wel deuren dicht idd en maar kort even buiten zodat hij kan rennen en dan weer gauw lekker warm op stal!
Joyceee86
Geplaatst: 24-03-13 19:24
Rowan: Upona krijgt een mooie uier, Wusiena krijgt een vreemde uier
al die zwarten...iemand heeft de mijne gepikt en verruild voor ene bruine
Roos en CAS gefeliciteerd met de kinderen, hoop dat hij heel hard de goede kant op gaat CAS. Mooie naam roos
Arie is zo'n heerlijk kereltje. Eigenwijs monster. Staat de hele dag op de schrikdraden te kauwen...heb er nu dus toch maar weer stroom op staan voor hij het hele spul gaat slopen Hij heeft nu ook maar z'n jas aan gezien de wind zo dun is op stal dat hij in z'n mega dikke laag stro al aan het trillen was