Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinne schreef:Toutiemeis: van harte gefeliciteerd!!! Hij ziet er prachtig!!![]()
Nicole288: jij ook van harte gefeliciteerd!
PhiaBink; ik woon bijna in Belgie en hier is maar zat bos idd!Heerlijk om in te wandelen, al vraag ik me af of Ivanka het wel zo leuk vond.. In het bos is namelijk niet zoveel eten
.
Maar de omgeving is hier idd mooi, daar heb ik niets over te klagen!![]()
Ivanka staat volgens mij véél op stal nu, het maakt niet uit hoe laat ik er ben, Ivanka staat op stal. Vandaag was de poep in de stal ook nog eens platgelegen en ze ligt echt nooit op stal, begin nu wel te merken dat het zwaarder voor haar begint te worden en ze moet nog ruim anderhalve maand..
En stijf dat ze was toen ik haar uit de stal meenam! Ze liep zowat hetzelfde als toen haar ijzers er net onderuit waren, nja.. wel beter, nu liep ze echt onwijs stijf. Toen liep ze kreupel meer..
En ik kijk naar die uier.. Poehee! Die waren dik! Echt helemaal vol vocht volgens mij, jammer dat ik mijn digi niet bij had. Voortaan toch maar eens standaard meenemen.
Fnanne; Dag 320!! WHOEHOEEE!! Vanaf nu mag het dus komen!! Oh, wat spannend zeg!
Gitta schreef:tinne: vervelend dat ze zo stijf is.
parouscha: je bedoelt tips over het wel of niet naar buiten zetten s,nachts neem ik aan tja mijn merrie loopt vanaf 1 mei al dag en nacht buiten en heeft er geen last van !!!