Heeft er iemand bevallingsfilmpjes die ze willen delen? Interessant om te zien en uit te leren.
Ik zoek ook nog een toffe naam voor ons veulen dat hopelijk snel komt. Zou moeten beginnen met een F. Merrie heet nouchka en de dochter die er hopelijk binnen paar jaar mee aan de slag kan noemt Nore. Ik zoek een toffe naam die goed klinkt als je ze samen uitspreekt
Zelf hadden we al (Fr)EdjeRaketje (ze had een houten paard staan waar ze als kleintje echt wild mee ging en die noemde zo) of FoxieRoxie, maar de staleigenares noemen ze ook soms zo en dan roepen we daar precies op .
Zoveel veulen geboren, gefeliciteerd met de veulens!
AnsoDM
Geplaatst: 21-05-24 14:22
mirjamalvaro: Nog gefeliciteerd met je knappe veulen!! och jeetje al door de draad. gelukkig niets ernstigs en makkelijk terug bij mams.
kyrkelover: Wat een lieve foto's zo. Lekker veulen knuffelen
CharmFaith: welkom terug, Dat zal nog spannend worden. Hopelijk doen ze het zoals andere jaren en ben je op je gemak voor je trouw.
Sabbuh: Lang leven de brokken piloten. Hopelijk blijft alles gewoon oké.
nieky1993: Hopelijk leert hij het ook. Of hij heeft zijn naam echt wel een eer aan Dankje we verwachten nog 1tje maar nog even geduld. En wat fijn dat ze dus alle 5 nu 24/7 buiten staan.
AM_Horses: Ja klopt ze verwachten nog eentje dus nog even wachten op die.
moner: gefeliciteerd
Quir: Jij ook gefeliciteerd. Ik vind het kleur echt gaaf uitzien!
corinadrenth: gevallen Gefeliciteerd, Zoo mooi met die zon, hier helaas weer heel de dag regen
LaDonna75: oeps. hopelijk is die niet weg gekatapulteerd.
Hier dit weekend wat foto's gehad van een andere fotograaf. Persoonlijk vind ik ze niet op en top vond ze mooier als ik ze aan het kiezen was. Maar ze hebben ook wel hun charme
mirjamalvaro Blossom wilt niet te lang achterblijven met haar veulen zo te zien Hij is zeker heel knap Ultim begint al goed uit te vouwen.
Joannevz Heerlijk he dat knuffelen zo
Cynthia82 Blijven zijn ogen deze kleur?
AM_horse De veulens staan de eerste periode altijd in de bak die gewoon uit muren bestaat dus ze kende idd nog geen stroomdraad Maar vandaag zijn ze allemaal netjes binnen de draad gebleven dus dat is top.
Nigrante haar buik lijkt al wat te zakken of valt dat mee in het echt? fijn dat ze een groter stal gekregen heeft en je lekker camera kan kijken.
Moner Nogmaals gefeliciteerd Is dit een blijvertje?
Quir jouw veulen is ook echt bijzonder mooi
Corinadrenth Gefeliciteerd wat mooi zo met het opkomend zonnetje erbij.
Ladonna75 Woepsie blooper foto
AnsoDM mooie foto's. Ze wordt al groot joh
Korbakimmy8 Gefeliciteerd hoe is het met je andere merrie?
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen Imani_Abby - Toffee - 355 dagen Lonniejj - Rosa - 350 dagen Korbakimmy8 - Cookie - 348 dagen EllyC - W-Mellaer's Wamailin M - 340 dagen Ilsje87 - Labiesch - 340 dagen Mirjamalvaro - Blossom - 335 dagen Charmfaith - Bailey - 332 dagen Nieky1993 - Abby - 329 dagen Jaydee_wp - Glyncoch Spring-Tide - 328 dagen Nieky1993 - Tina - 326 dagen Corinadrenth - Diva - 325 dagen Moner - Gateau - 323 dagen Goldenarrow - Estonia - 321 dagen Carmen1987 - Carmen - 310 dagen