rensju schreef:Gefeliciteerd lovelyn! Mooi kleurtje!
Hier een onrustige merrie, ze eet niet, hipt van een op andere been en bijt naar haar buik. Nu 228 dagen..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fotsy schreef:rensju ik dacht ook alspannend alvast
Alexandra ik had de da gisteren al laten komen, sorry maar wat kost nu een visite als je straks kans loopt op de veulenziekte. Veulens zijn daar echt niet sloom van en opeens na paar weken lopen ze mank.
Ik vind het heel opvallend in dit topic hoe veel er soms bespaard wordt op een DA laten komen ofwel heb je dan de uitersten die echt doorgaan, waarvoor mijn respect.![]()
ik heb hier gemiddeld voor alle dieren wel, een da rekening van 250 euro per maand, liever een keer te veel dan te weinig maar voor mij zijn er ook wel grenzen tot hoever ik wil gaan met de dieren.
oh linda wat een heerlijk ventje toch in je weide, hihihi ja die palo van mij twee jaar geleden in het stro viel wel op hoor![]()
heb meer probleem met Flo in de weide aan de bomen, die lijkt net een boom en gaat dan op in de omgeving
BernetteO hoe later ze het is verloren hoe meer kans dat ze later hengstig zal worden
baudyh schreef:Nou nou dames. Alexandra weet zelf wel als het tijd is om de DA te bellen. Ik zou inderdaad wel temperaturen maar als die goed is en de navel gaat er beter uit zien is hoeft dat niet gelijk.
Alexandra heeft zat paardenmensen om haar heen en als het nodig is belt ze heus wel de DA
Woogy schreef:Vind het niet eerlijk de keuze van Alexandra op jezelf te projecteren Andrea. Ieder zijn of haar eigen keuze.
Neonlight schreef:Gelukkig mooi op tijd er nog bij Andrea!Bij andere wonden had ik ook zo gedacht hoor, maar een navel is net wat anders, is een open verbinding naar binnen en daardoor gewoon een groot risico.
Is het pasta om op de navel te smeren? En is dat een beetje om te doen? Ik heb van die veulens gehad waarbij ik dan echt zou moeten worstelen.