Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maatje31 schreef:Younah staat sinds paar dagen in de kudde en het gaat steeds beter. Ze is geaccepteerd op afstand en mag/komt elke dag meer in de groep.
Ik heb gisteren voor het eerst het veulen gevoeld. Dat was aan de onderkant van de buik.
[ [url=m/DMJ1b0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/efvt6X.jpg]Afbeelding[/url] ]
KBK : kan me voorstellen dat je idd zorgen maakt. Ik hoop dat je gauw een teken van leven krijgt zodat je zorgen weg gaan.![]()
Omdat ik zelf geen ervaring heb met bevalling etc. Kan iemand mij een goed boek aanraden? Of is er animo om hier in de buurt een meeting te doen? Ik weet dat er aan aantal mensen uit dit topic in oost Groningen wonen. Ik zou het leuk vinden om een keer bij elkaar te komen en zaken te bespreken/informatie krijgen van mensen die ervaring hebben.
Ik hoorde iets over de 123 regel en zou wel meer willen weten over de huren/ervaringen van camera's, hoe lang van te voren waken etc.......
Zijn er meer mensen die hier belang bij hebben?
KoudbloedKim schreef:Ik ben ook 'blij' dat ik niet de enige ben die twijfelt.
Juist omdat het bij meer voorkomt, denk ik dat het er allemaal bij hoort en het dus allemaal wel goed zal komen.
Wat een mooi buikje, Azmay, heb je ook enig idee hoe lang ze al drachtig is?
Kim is vandaag precies 8 maanden drachtig.
[ Afbeelding ]
Slaapkopjes.
[ Afbeelding ]