Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al kan een merrie met blauw makkelijk, hengst met roze wordt anders.
Ow en Yonce heeft echt een grote scheur in haar hoef en niet echt op een leuke plaats denk ik, stom dat het me niet eerder is opgevallen. Is aan de binnenkant van haar achterhoef, horizontale scheur, dus woendag gelijk maar even hoefsmid erbij. Had al een paar keer de indruk dat ze wat mankte, maarja niet duidelijk ofzo. dus dacht al dat ik het mij inbeelde, maar dit zal het wel geweest zijn dus.
ga mijn beleerplannen nog maar wat opbergen. 
http://www.youtube.com/watch?v=8QDNvdAoYHc
paar keer goed tegen het schot van de box aangeknald.
(hij springt dan ook vierkant omhoog), wel eventjes buiten mee gestapt, parr keer stilstaan, achteruit laten stappen, omlopen,... Deed ie allemaal prima, maar eigelijk wou hij alleen heel hard, en dat mocht niet, stond hem niet aan en had even een nipje van mijn jasmouw te pakken, duidelijk gemaakt dat dat niet kan haha, gekkerd. wel beslist dat ik hem vanaf vandaag niet meer schattig vind, maar hij nu gewoon hengst is en we gaan voor de opvoeding
. maar hij doet het verder prima
. Heeft ook een paar keer vastgestaan en ging ook goed. Hou helemaal van veulentjes opvoeden haha.