idd flink bijgekletst, ben druk op mn werk dus check het niet zo vaak
@sokje vind je het niet jammer naar londen verhuizen en je merrie dragend? (ik zou het niet kunnen haha) of ben je voor die tijd alweer terug? ga je daar voor je werk/studie heen?
denk t ook niet maar 2 dagen terug stonden ze nog meer tegen mekaar en lekte ze, nu niet meer en staan ze 'beter' laat nog maar wat zitten die kleine, alhoewel ik wilde dat het voorbij was
momenteel staan ze allemaal binnen hier, het is spekglad, ze is verleden week al onderuit gegaan op het pad, als ze buiten is wil ze binnen, het sneeuwt, . . . de poorten staan wel open dus frisse neuzen hebben ze mss ze dicht houden, dan ziet ze niet of er nog sneeuw is of niet
Haha dan komt het veulen misschien ook wel eerder Maar dit weer is echt vreselijk hoor
Gem
Geplaatst: 07-01-10 14:17
silketje schreef:
zo ziet ze er nu uit
Volgens mij kan er, m.n. aan de achterkant nog wel het e.e.a. gevuld worden .
Gem
Geplaatst: 07-01-10 14:19
Mabon schreef:
Talida schreef:
stelletje stalkers!
Is dat ook een eigenschap, staart schuren?
Dat vraag ik mij ook af. Bonnie schuurt niet aan haar staart maar haar kont is wel gedeeltelijk kaal
, coupe pleeborstel is elk jaar weer mode. Gelukkig is mijn merrie niet zo'n modepoppetje .
peetje82
Geplaatst: 07-01-10 14:29
als ik de foto van de uier zie, lijkt het niet of ze elk moment gaan aan bevallen, tepels zijn ook nog niet vol! maar bij sommigen kan het op een uur tijd gepiept zijn, ze kunnen n mens goed voor de gek houden! Brrr, veel te koud om nu geboren te worden!
pfff, pronkte daarstraks nog dat ze der staart niet meer schuurde, ze heeft overal oren denk ik!! een coupe om U tegen te zeggen!!! ik krijg het nog niet meer teruggelegd
volgens mij is ze 26januari op 320 dagen maar weet ik niet zeker.
Tat_jana
Geplaatst: 07-01-10 17:31
Nicole288 schreef:
Tat_jana: Leuk, dat is al snel! Dat zal al een aardige buik zijn, heb je foto's?
opzich wel foto's maar geen duidelijke buik foto's ik zal even gaan spitten misschie heb ik nog wel wat ( al heeft ze echt een heel bescheiden buikje )
_Karin
Geplaatst: 07-01-10 17:33
kyrkelover schreef:
die 26 januari voor Isis is dat eigenlijk 340 dagen of 320?? Kom er niet helemaal uit (heb dyscaldulie dus kom steeds op wat anders uit)