viewtopic.php?f=59&t=405790&p=8498902#8498902
Voorproefje:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dat terwijl ze altijd zo slank was!
Ben blij dat een gezonde lieverd heb rondlopen! Maar veel succes gewenst aan de andere Odessa en haar baasje

Gefeliciteerd Toutiemeissie 

Faniek schreef:
@ Sjoert
Ostara is echt een glimton heze ziet er goed uit

ga toch vanavond nog maar even kijken!!! Gitta schreef:
sjoert: hoop dat het komt voor je naar groningen vertrekt hoor!!
de rest ; nogmaals succes met waken!!
Je land ziet er zo ook goed uit. 

Gitta schreef:Kleine update jasmijn uier liep van het weekend al vol maar in de loop van de dag weer terug tot weinig nu 1e dag andersom vanmorgen beetje uier vanmiddag ineens veel meer uier en tepels die ipv naar elkaar toe naar beneden wijzen .
Verder plast ze nog vaker kleine beetjes is ineens aan de diaree en geeuwt heel vaak.
Tja verder is ze nog steeds mega loom en gigantisch dikga toch vanavond nog maar even kijken!!!
Sjoert schreef:Ach ja, das de voorjaarsweide.. De winter"weide" is helemaal zwart zoals je vooraan op de foto kunt zien. Nog een paar weken en dan mogen ze in groepsverband op de zomerweides..
Dat lijkt me gaaf!
Hannelore schreef:
Dan ben ik erg benieuwd naar jullie zomerweide. ZAL ER DAN ook prima bijliggen. En ja in de winter lopen ze inderdaad veel kapot. JAMMER IS DAT MAAR WEL PRETTIG DAT DE PAARDEN naar buiten kunnen in de winter.
je zit dus al in groningen tja dan maakt het dus niet echt meer uit dan maar hopen dat het snel komt is wel zo relaxt toch?!
Heerlijk om in te wandelen, al vraag ik me af of Ivanka het wel zo leuk vond.. In het bos is namelijk niet zoveel eten
.
.