Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kellykeuhh schreef:ajesca123 ; Gefeliciteerd! Knappe droogfoto's ook!![]()
Olga89 ; Wat erg! Je zal het maar meemaken! Sterkte aan jullie allen!..
Dark7 ; Toen ze met voorweëen zat, waren de banden hier ook nog niet slap. Uier wel, maar ook geen harsjes. Ook een maiden. Nu zitten we enkele daagjes verder en beginnen de banden wat zwakker te worden. Ze is wel terug rustig. Geen harsjes. Ik ben daarnet ook nog een 200grams veulendekje gaan halen. Just in case..![]()
ZwarteHeks : Helaas kan ik met ons shetje weinig aan.. Hij zit met een keelgezwel (uitbehandeld) waardoor inspanning of stress hem eigenlijk fataal kan worden.. Hij krijgt dan gewoon te weinig lucht. Hij voelt zelf wel goed aan wanneer hij rustig aan moet doen en kan zich ook afzonderen van moeder en veulen indien nodig.
xYaartje; Hier in België kom ik gelukkig weinig koeien tegen als we op pad zijn. In Oostenrijk zijn ze wel meer frequent. Ik loop er meestal wel met een grote bocht om heen omdat ik ze inderdaad niet kan inschatten. Heb ook weleens voor dat een koe naar ons komt gewandeld, maar dan loop ik doorgaans toch wel echter achteruit.. Helaas eet ons shetje (en onze merrie eigenlijk ook wel) alles op wat we als stalbedekking gebruiken.. Dit terwijl ze toch ook gewoon vrijwel altijd hooi ter hun beschikking hebben..
Chrisssy ;
Gaat vast vlotjes vooruit gaan nu! Ik duim mee!
De melktest lukt hier niet zo goed.. Kleur is niet zo duidelijk..![]()
[ [url=m/IghFiq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:Zondag haal in Zilver haar date op en pakken we de volgende hangstigheid!
Homozygoot champagne hengst die ook het zilver gen draagtHet is een 2 jarige nog ongekeurde hengst. Qua bouw is hij heel correct en keihard beenwerk. Dat gaat hij zeker verbeteren aan Zilver. En natuurlijk 100% kans op deze kleur
Meet Perry
[ [url=m/Fg6d89.jpg]Afbeelding[/url] ]