Wat een lange stelten heeft ze al!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stal_HD schreef:Allemaal van harte gefeliciteerd met de geboren veulens. Heel erg leuk.
Lees niet meer helemaal mee. Kan het niet meer bijhouden nu ik steeds meer lekker buiten bezig ben.
CubaLibre schreef:Gefeliciteerd! Die heeft idd lange stelten, benieuwd naar droogfoto's waarop ze staat
Hier alles goed... Jill en Gentle staan overdag lekker op de wei (met t echte warme weer maar tot n uur of 2 want daarna is Jill er wel klaar mee (lees: is ze bijna gekookt!)).
Ben sinds afgelopen zaterdag haar weer op aan het pakken en we hebben gister voor het eerst in de buitenbaan gereden... de buurman zijn koeien staan naast onze buitenbaan in de wei en Jill keek d'r ogen uit
Zag haar gewoon denken: Mag ik???
[ [url=m/YfF8P4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gentle loopt er gewoon bij als ik ga rijden en ondanks dat ik dat dus eerst niet zo tof vond vind hij het heerlijk! Rent n paar rondjes (nou ja rennen... je kan t beter racen noemen) en gaat dan heerlijk grasjes staan eten en kletsen met 1 van onze hengsten op stal, die staat naast de buitenbaan (zitten 2 brede gangen en wat hekwerk tussen). Is echt n over en weer gebubbel/gehinnik en t is ubercute!!
Foto die ik gister met m'n mobiel gemaakt heb:
[ [url=m/1eg5ge.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nadat het rijden zijn ze lekker afgespoeld en zelfs Gentle zijn hoofd afspuiten is no problemo
Daarna was het etenstijd:
[ [url=m/GyadCi.jpg]Afbeelding[/url] ]
tammiebels schreef:Proficiat StalMilagro! En inderdaad pfff, echt lange stelten
Ceasar, mijn nu driejarige heeft dit vorig jaar ook gehad. Bij haar hebben ze een tand eruit moeten halen omdat hij helemaal los hing, ook een gedeelte tandvlees hing los. Eten ging eigenlijk prima en ik had eerst ook niets in de gaten totdat ik haar een koekje wou geven die ze heel raar aanpakte. Ik vond eigenlijk dat ze er verrassend weinig last van had (of in ieder geval liet zien). Is allemaal goed gekomen, alleen met een tandje minder
Caesar schreef:Ik hoop natuurlijk dat het de wisseltandjes betreft. Kort waren ze sowieso dus of ze zijn gebroken of het zijn de nieuwe tanden die in opkomst waren. Ze is een maandje weggeweest voor beleren, dus dan mis je dat ook een beetje. En ze gaan natuurlijk nooit met hun open mondje mij rustig de tijd geven om te kijken