alle andere die nog in spanning zitten, heeeeel veel succes! ik hoop dat jullie ook zo'n vlotte bevalling gaan krijgen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dustinlover schreef:Cas wat heftig is dat zeg! Ik duim heel erg hard voor je!!
Misschien een rare vraag, maar er staat hier op bokt een topic met een veulen(bijna jaarling) haflinger hengstje waar ze mee gaan wandelen met een hengstenketting aan omdat hij heel druk kan zijn.. Ik heb daar mijn mening over gesproken dat ik het belachelijk vind want wat als hij dadelijk ouder word en ze gewoon op het terrein moet blijven en moet gaan oefenen zonder ketting.
Vervolgens reageert iemand erop: ik zou die hengstenketting gewoon blijven doen voor je eigen veiligheid die heb je vanzelf niet meer nodig..
Ben ik nou zo gek dan?
Balou_lover schreef:Cynthia82 schreef:Muzefee, ik krijg iedere keer weer kippenvel van jouw berichtjes. Ik voel je verdriet door je woorden heen. Ik heb het zo met je te doen. Nogmaals heel erg veel sterkte! Ik hoop dat je een beetje troost kan vinden bij Heaven, haar nieuwe veulen en hier op Bokt..
Knappe Aslan gezien, wat een droppie!
Roos, gefeliciteerd!! Ik ben benieuwd naar je ventje!
Ik heb dat ook Muzefee!! Er komt zoveel liefde uit jouw berichtjes!! Ik krijg er iedere keer kippenvel van!! Zo mooi!! Nogmaals heel veel sterkte!!