Het veulen van Paited crazy ddoet pogingen om op te staan. (Merrie heet Dakota trouwens, staat in de tekst onder het camerabeeld) Ik ben benieuwd of het een merrie of hengstveulen is.
We are tired of calling him squirt and squirt a bubble and lil man....so his name is Will.... Mulligans Run Dreams Will Be Done. It encompasses both parent's names and it has the name Will... "the WILL to fight, the WILL to live...etc etc. So, we will call him Will.
He is doing very well this morning. Sitting sternal and trying to get up. It's wonderful to see him so strong.
And everytime that Ace would get comfy and look ready, Will would decide that he needed to eat. lol.
http://www.marestare.com/cam.php?alias=code6 Deze is trouwens ook wel onrustig vind ik. Steeds liggen, dan helemaal gestrekt, weer opstaan en rondjes lopen.. Ben benieuwd, is ook al 3 weken (?) over tijd?
Heeft iemand nog een linkje naar de eggcam? Kan hem nergens meer vinden.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 08-04-11 13:41
Zij loopt al 2 dagen te draaien, ik heb het idee dat dat merrie eigen is. Ik gok nog steeds op de merrie van owens top of the hills, zij is echt anders dan anders vandaag. En de merrie van trio QH denk ik duurt nog wel een dag of 2 heb ik zo het idee, zij is dan wel ruim 3 weken te laat maar lijkt er nog niet klaar voor te zijn.
Ik heb verder geen tijd en zin om te kijken ik ga buiten in de hangmat liggen.