Als isis begint wil dan wel iemand het alarm af laten gaan. Ik moet namelijk leren en de cam loopt steeds vast. Dus dan ben ik niet continue op aan het letten. En als ik niet zeker weet dat er toch een alarm af gaat, ga ik om de paar minuten kijken haha.
Cody
Geplaatst: 06-01-10 23:03
Hallo Isis, hihihi die stond even in de camera met haar snufferd
@ wildgirl: tja veel kun je niet doen,alleen maar voorbereiden.. zorg dat je alle nummers paraat hebt(DA,veulencentrale,kliniek) en zorg dat je ook de nodige spullen hebt voor een spoedgeval
Een low kan afgaan als 3 mensen op marestare op low alert drukken (dit kan ook niet iedereen doen volgens mij) en een high alleen door de merrie eigenaar en de beheerders van marestare kunnen dat ook doen dacht ik.
quintusgl
Geplaatst: 07-01-10 00:30
Volgens mij moet je een aantal post hebben op ms, maar weet niet hoeveel. Kan het een keer proberen als ik een waardige low zie..... Wildgirl: Wat balen zeg!!! Ga o even je topic lezen. Hoezo denkt de Da dat? Ga morgen even bijlezen...........lukt me nu niet meer ....
mag ik ook mee kletsen,, mijn arilla is al uitgerekend op 24 februarie
lindalieneke
Geplaatst: 07-01-10 01:03
Bij mijn vriendin op t werk gistermorgen dood hengstveulen geboren... Merrie moest nog tot eind Maart. Vind t nu al spannend worden, die van mij moeten nog tot eind april en begin mei, heb 5 jaar geleden al eens dood veulen gehad...
gister kreeg ik de maffe opmerking dat sil wel zou wachten tot de sneeuw weg was, ligt er vandaag toch een hoop bij zekers!!!! en ze voorspellen nog meer met het weekend top dag voor sneeuval!! zou isis dat ook gehoord hebben
Nou dan kan je nog wel aantal nachten rustig doorslapen hihi
Pantykous
Geplaatst: 07-01-10 11:05
Wat spannend hier zeg. Kom weer net op het goede moment binnenvallen.
Nog een zeer verlaat gelukkig nieuw jaar allemaal. Ben heel druk geweest, ga over 2.5 week naar Londen verhuizen en heb volgende week tentamens. Wel leuk natuurlijk, maar even wat minder tijd voor bokt.
Maar goed, ga nu weer meelezen/posten.
*edit* Even m'n onderschrift geupdate, zie dat wij inmiddels ook de 200 dagen gepasseerd zijn.
paardjes gevoerd, sneeuw geruimd, kan geen foto's maken, accu is leeg van camera kling is lang en uier heeft terug de maat van enkele dagen geleden, en voor de rest, opnieuw: let it snow, let it snow, let it snow ligt alweer helemaal dicht...
kappiegirl
Geplaatst: 07-01-10 11:45
Juwel heeft gistermiddag nog even geposeerd met haar dikke buikje en heb meteen haar uier even een beetje gefatsoeneerd en ze vond het nieteens erg. Zelfs een beetje lekker dat ik die lange haren weg aan het scheren was gelukkig. Heb een foto voor en na het scheren zie het verschil... Juwel net ziek geweest augustus 2009 en 6 januari uier 5januari ongeschoren geschoren uier 6januari
vannacht geen poes die een warm plekje nodig had om te slapen heb haar lekker niet meer naar buiten gedaan voor het slapen.
Best lekker weertje buiten! Allen die rot waterbakken!kijk thuis heb ik 1grote is makkelijk bij te houden Maar ben nu bij opa en tja die heeft 8 badkuipen verspreid over veel grond Dus mijn 2e fitness ronde gaat beginnen!
Al_Zawraa
Geplaatst: 07-01-10 12:38
Aziza heeft vanacht veel last gehad van de baby, wat op zich niet zo gek is, het ging gisteravond tekeer, niet normaal! We hadden toen al medelijden met haar. Vanochtend was de hele stal vies, overal kleine poepjes, en een zéér vieze merrie, de poepvlekken zaten tot boven haar flank Vanochtend was ze trouwens weer helemaal zichzelf, en lekker aan het rennen met rest op het land, al vond ze het na 1 rondje wel weer genoeg. Ik hoop dat de baby zich de komende tijd een beetje rustiger houd, arme merrie Gelukkig hoeft ze niet zo heel lang meer.
Zie nu pas dat onze merrie's 1 dag verschillen haha.
Paulien heeft er ook behoorlijk last van, maar vooral dat het veulen ergens bij de blaas ligt, ze is een stuk schoner dan 2 jaren hier voor.. Dus ga toch voor een hengst..