Sandravm schreef:Vorig jaar heb ik mijn merrie ook laten dekken. Toen is ze bevallen van een prachtig merrietje. Zwart met 4 witte sokjes en een wit plekje op haar neus en aan haar lipje. Het veulentje is echter blind geboren. We hebben haar toen meegenomen naar de dierenkliniek maar daar kon niets aan verholpen worden. Daarom heb ik haar ook laten inslapen. Ik kon haar geen waardig leven geven. Na contact met de hengstenhouder heb ik haar gratis terug mogen laten dekken. Dit maal wel van een andere zwarte hengst.
Op weg naar de dierenkliniek, was ik aan het vertellen tegen onze dierenarts over de 3 miskramen die ik daarvoor had gehad. Op dat moment was ik een paar dagen overtijd en zij heeft mij toen naar een gynecoloog gestuurd hier in Aalter. Een krak in zijn vak. Als ik dat toen niet had geweten en een dag laten niet was gegaan, hadden wij nu geen dochtertje gehad, vermits de zwangerschap altijd in een miskraam zou zijn geeindigd zonder de medicamenten die ik heb bijgekregen. Ons dochtertje is geboren met hele mooie en grote oogjes. Ergens heb ik het vermoeden dat het zo moest zijn. Als het veulentje niet blind was geweest, hadden wij nu nog geen kindje gehad.
Nu heb ik het idee dat dit veulentje sprekend op het veulentje van vorig jaar zal lijken. Waarom weet ik niet
Kijk..... veel specialer kan het a.s. veulen niet zijn. Bijzonder verhaal, Sandra. (heb vorig jaar ook 3 mk's gehad)