_Marlijn schreef:Ik ook.Vind het leuk om te weten wat mensen hun fokdoel is en wat veulens/merrie's berijkt hebben.
Wat grappig...ik heb precies hetzelfde.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marlijn schreef:Ik ook.Vind het leuk om te weten wat mensen hun fokdoel is en wat veulens/merrie's berijkt hebben.
Angeltjuhhhh schreef:Ik heb bij Fancy ondertussen zoiets van eerst blaas zien dan geloven
Angeltjuhhhh schreef:Zie je het al gaan blaas eruit....blaas er terug in....blaas eruit.....blaas er terug in....
Nee maar serieus moet voor de eigenaars ook wel een beetje een nachtmerrie zijn zo.....
Angeltjuhhhh schreef:Zie je het al gaan blaas eruit....blaas er terug in....blaas eruit.....blaas er terug in....
Nee maar serieus moet voor de eigenaars ook wel een beetje een nachtmerrie zijn zo.....
Nicole288 schreef:ik wordt knettergek van een van die cams, komt een rammel/ritsel geluid door mijn pc speakers, heeft iemand al ontdekt welke het is of moet ik ze echt allemaal gaan checken?
vrouwke schreef:die kleine die gisteren bij elements arabians geboren is loopt lekker buiten
http://www.marestare.com/elementstwo.php
jammer dat er druppels op de lens zitten
Michelle77 schreef:Angeltjuhhhh schreef:Zie je het al gaan blaas eruit....blaas er terug in....blaas eruit.....blaas er terug in....
Je ziet me wel, je ziet me niet....
Zal best vervelend zijn id. Hoop toch echt dat Vera ("de mijne") het sneller doet...
weet iemand of fancy al meer veulens heeft gehad? of dat ze dit gedrag altijd heeft?