magic84331 schreef:Ik wil er wel bij zeggen dat mijn merrie bijna 1 week gekegeld heeft, (van zondag tot zaterdag), niet dat ik de moed van sommigen die de hele nacht waken voor hun camera wil afnemen hoor ...
Maar eens de melk eruit spoot het veulen binnen de 24u geboren was.
Toy toy voor alle toekomstig geboren veulentjes !!!
Ja maak me blij *zucht*
Hallo allemaal overigens
. Ik volg jullie topic al een paar dagen omdat ik ook fijn achter de camera zit te waken. Maare hier wil het echt niet lukken. Al zeker een week mega dikke uiers en de banden zijn ook al weken slap maar dat veulen komt niet. Kegelen doen we ook al een paar dagen, dus Magic je maakt me blij
Ze heeft zelfs al weeen gehad, maar drukt ze lekker weer terug van waar ze weg kwamen
maw ik krijg de hik van dez merrie
Tis net als de andere, waarvoor ik over een maand mag gaan waken, een stiekumert
Feline, de andere heeft me al 2 jaar te pakken met veulenen. Elke keer weer trap ik erin en blijf dagen, wat weken wakker en dan net op het moment dat je het opgeeft, omdat je denkt dit word em vannacht weer niet (en echt je ligt nog maar net in je bed) mikt die dr veulen eruit. En kom je dus smorgens in de stal en staat daar alweer een droog veulen achter de rokken van dr moeder te loeren
Maar goed ik wil niet klagen, de dames kunnen het allebei zonder hulp, dus eigenlijk kan ik ook lekker in mijn bedje liggen. Maar ja ik wil het zo graag zien gebeuren en erbij zijn he
Dus we houden stug vol.
Erg leuke foto's gezien van de al geboren veulens, allemaal njammie en uberkjoet.
De anderen die net als ik nog zitten te waken veel sterkte en ik hoop dat het bij allemaal goed gaat en er mooie veulentjes uit mogen komen.
Rina.