Het Dikke Buiken Topic 2006!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:13

mabon spannend!!!
Obelixje is zooooo leuk het is echt een onwijs skatje

Ods
Forumcoördinator

Re: Het Dikke Buiken Topic 2006!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:18

Geen nieuwe veulens erbij maar toch een paar nearly op knappen!! Zet m op lady's!!

Mabon dat klinkt wel heel erg spannend!! Kan je haar vanuit huis in de gaten houden?

Yoline wat ziet Frietje eruit! Wat een buik!! Prachtig gezicht! Frietje schiet ook al lekker op! Krijg jij 1 of meerdere veulens dit jaar?

Wij moeten nog even maar.... sinds vanmorgen ietsiepietsie uierwerking!! Ipv twee spenen in een strakke buik zag ik nu twee penen aan hele kleine theezakjes hangen Leuk leuk!!

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:22

good morning

Geen veulens geboren deze nacht ??????
Kom op merrie's

ps : Ydwine staat weer te beven,straks DA laten komen pffff , ik hoop dat het enkel een calciumtekort is en met infuus op te lossen valt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:26

O, wat vervelend! Dikke knuffel voor Ydwine!

vrijalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:42

Ook van mij een dikke knuffel voor Ydwine!

Yoline: Wat een buiken!! Zal niet zo lang meer duren voor Friet dr veulen krijgt! Wat ziet benno er trouwens goed uit zeg, netjes geknipt ook Ik duim voor de vrouwelijke versie van Benno

Mac: Veel plezier!! Als je terug komt, heb je foto's beloofd he!!

Finnea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:55

@ Ods: ja zelfs met zo'n buik kan ze nog rollen...haha! Tis de bedoeling dat er dit jaar 2 veulentjes komen

@ Lisette: het schiet idd. heel erg op!! Ja Benno groeit lekker door, volgens mij gaat ie papa achterna.... (1.52) Kom je trouwens ook naar de HK?

cojolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 12:44

amandakè wat naar van Ydwine, hoop dat het snel over is hou ons op de hoogte

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 12:53

mooie fjorden buikies ! nog even he

amandake.. meid sterkte met je fries hoor Getverdemme.. wat een gedoe allemaal..

ZO net alle paarden lekker gemest en EXTRA dik op gestrooid.! lees 2 grote plakken stro er extra bij * grote balen*

haar uier verandert niet .. haar staart kan bijna plat op rug. en zag een stukje vagina open staan
maar die uier weerhoud mij tegen dat het snel komt..

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:28

Zo hee, ik ben ook een paar dagen niet geweest en gelijk weer 4 veulies geboren!

LEUK

Dus bij deze: Lesleymoos, Oprtalj, CarpeDiem en Nimber gefeliciteerd met jullie prachtige veulies

@Amandake: Jeetje alweer? Heel veel sterkte! Arme merrie

@Cayusejuh: Spannend zeg. Maar mijn gevoel zegt dat ze het nog wel n weekje binnen houdt.

@Dana: Jeetje die Navajo houdt het echt lang vol. 20 dagen overtijd al Het zou me nu ook niks meer verbazen als cheyenne en zij tegelijk gaan!

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 14:12

zoo.. ben ik weer eventjes.. ben een beetje ziekjes, griepje en nu vette keelontsteking.. dus kan ook niet naar de paardjes
maare voor zover ik snel even gelezen en gezien heb zijn er weer leuk e en schattige veulentjes geboren!
gefeliciteerd ermee!!!
zal van de week als ik wat beter ben goed alles doorlezen en even reagere, voel ik me nou te ziek voor.. maar wou toch even kijken of er wat geboren was

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 14:20

mij ook niet iwayalover............. helemaal niet...........

peetje82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 14:41

Goeidag allemaal,
hier ook een Petra!!!!

Hier alles relatief rustig, logeren nog steeds bij mn ouders!

Birth alarm konden we gelukkig gelijk weer repareren hoor!
Mevrouw staat sinds gisteravond lekker te kegelen!
Heeft al allemaal opgedroogde druppels op dr benen zitten!
Maar ze is nu zo rustig dat ik geen idee heb of het snel zou kunnen gebeuren.
Heeft net lekker buiten in de zon gelopen, was nog fit genoeg om een mooie show weg te geven!
Kweet het ook niet, we wachten maar af, al hoop ik volgende week toch weer lekker in mn eigen bed te kunnen liggen, zonder monitor aan mn voeteneind, en alarm aan mn hoofdeind!
Plus het feit dat ik thuis mn foto's allemaal kan plaatsen!
Krijg dat hier niet voor elkaar om ze op de computer te zetten!

Hoe gaat het verder met het kleine jonge grut??
Heb alweer hele mooie foto's voorbij zien komen, van veulens en ook van mooie hele dikke buiken!

Moet zo met mn andere paard Pas de Deux gaan rijden, onze vereniging heeft een soort van open dag!
daarna toch maar weer snel terug naar huis!!

Iedereen veel succes, probeer vanavond nog even te posten hoe de situatie is!
Geniet ook nog allemaal van het hele mooie weer!!!

maroes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 15:22

@ Mabon, grappige foto van de fries. Hopelijk laat ze je niet te lang in spanning.
@ Yoline, wat een dikke buiken, ben benieuwd wanneer Frieda gaat bevallen? Na hoeveel dagen doet ze het normaal?
@Ods, uierontwikkelijk..... JOEHOE!
@Cayusejuhh, zal vast niet zo heel lang meer duren,als de boel een beetje gaat opzetten enzo, is er wel wat bezig. Wanneer ging jij nou ook al weer een weekendje weg?

Maroes is vandaag precies 10 maanden drachtig en ze is MEGA!

Het veulentje bij ons op stal Kanjer is toch geopereed, de opening naar zijn balletje was te groot,waardoor er darmen in kwamen. Hij is ook gelijk gecastereerd. Hopelijk knapt hij snel op.

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 15:25

30 en 31 maart
IK ga gewoon.... donderdag ochtend om 5 uur weg.. en vrijdag avond laat weer thuis. dus 1 volle dag weg..
aaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjj die gekke knol houd het wel op voor me

vrijalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 15:27

Maroes: Gefliciteerd!! Nog maar 1 maandje En hopelijk knapt Kanjer snel op

Reinou: Ja!! Waarschijnlijk kom ik wel naar de hengstenkeuring, want Rosanne doet mee met Korita aan een show omdat Korita dit jaar prestatiemerrie is geworden! Gezellig Ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe camera (Sorry voor de rest, ik ging een beetje offtopic )

Met Vreya gaat alles goed! Junior was weer super bewegelijk en Vreya blijft maar groeien. En ze krijgt tietjes!! Eindelijk Ik zal vanmiddag eens kijken of ik de foto's erop kan zetten

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 15:30

Bij ons geen veranderingen...

heb vanmorgen erg hard gelachen. Ik was namelijk vrij vroeg bij mijn moeder. (waar de paarden staan) Ze lagen nog in bed, dus heb ik de paardjes maar gevoerd en Bayliss haar birthalarm afgedaan.
Toen (met een big smile) het birthalarm op zijn kant gehouden... Mijn moeder begreep er weinig van... hahaha. dat ding begon inenen af te gaan en de merrie stond gewoon nog.

maroes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 15:31

Cayusejuhh schreef:
30 en 31 maart
IK ga gewoon.... donderdag ochtend om 5 uur weg.. en vrijdag avond laat weer thuis. dus 1 volle dag weg..
aaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjj die gekke knol houd het wel op voor me

Dat ZAL toch wel ......

@ Vrijalover, Tietjes!! Wel in de race blijven Vreya! Maroes heeft nog GEEN tietjes!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 16:11

Die van Nimber en CD al bevallen ?
Indian nog steeds niet !!!

Ik zit nu even bij mijn tante op de computer, dus ik kan bijna geen foto's zien..
Die van Nimber wel, super mooi veulen! Mooi kleurtje .
Hopelijk is Indian nu de volgende..

Adriana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 17:08

Wow!!! Weer een hele dag gemist! Nimber en CD van harte gefeliciteerd!!! Geniet er maar van!!!

En jij succes IS ik hoop dat het veulen snel komt!!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 17:19

iedereen bedankt voor alle felicitaties. Ik heb haar net buiten gehad. Utah slaat iedereen de stal uit.. behalve ikke. Ik heb de kleine Bente zelfs al gepoetst en met een halstertje op buiten gehad..

Amandake: veel sterkte meid! dat is niet niets!!

voor alle wakers sterkte.. ik weet wat jullie doormaken, en zweer inmiddels bij een birth alarm!

iwayalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 17:33

CD: Fotooooooooooooooo's!!!
Wel fijn dat jij wel bij Utah en Bente in de stal mag komen. Dat geeft je toch wel weer een goed gevoel. Utah vertrouwt jou dat toe

Indian: Succes met afwachten meid Slaap je nog steeds iedere nacht op stal? Of wissel je af met iemand?

@Maroes: Sjonge die Kanjer is al vroeg zijn mannelijkheid kwijt
Ik hoop dat het nu wat beter met hem zal gaan.

@Cayusejuh: Ik hoop voor je dat die muts van jou het niet op die ene dag gaat doen als je net weg bent Ik zou als ik jou was nu maar vast beginnen met strenge toespraken.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 18:27

Buik zien bewegen heel kort, maar toch

Verder heb ik maar een log aan gemaakt bij web-log, want mn geocities pagina liep met die foto's al snel over het aantal toegestaande mb's. Dus als je daar ook nog een logje hebt, dan kan ik je linkje er ook aan toevoegen

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 18:27

de fotos staan op internet!!!

ik plaats de link hier zo wel!!

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 18:33

ik zal later even op iedereen reageren

Ik ben zo happy, ik heb vandaag weer het veulentje gevoeld Hij was heeeeel erg drukl

vrijalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 18:37

Sammie en antoontje: Leuk is dat he! Het veulen zien bewegen Ik vind het ook elke keer weer super!

IndianSummer: Ok, jij bent nu toch echt de volgende denk ik! Succes, en waakse maar weer...