Ik hoop het ook, maar vertrouw het niet. 39,1, ademt zwaarder. Baal echt zo dat ik dan de hele dag weg geweest ben...
Eilinora
Geplaatst: 13-06-15 20:41
Zo ik ben ook weer thuis van de show,was super gezellig en druk.
gefeliciteerd met de veulens! Echt een plaatje die kleine!
Hier nog niks....hars weer weg en uier bijna leeg. Wel steeds slappere banden
jolandje
Geplaatst: 13-06-15 21:17
jeetje inowa, ik dacht dat het nu wel ging doorzetten
suffie
Geplaatst: 13-06-15 21:35
Inowa, zo bedoelde ik het niet hoor toen ik aangaf dat ik het eerst aan de beurt was. Ik vind dat jij nu ook lang genoeg hebt moeten wachten en dan Aagje je morgen een mooi veulentje mag geven
Mijn Dunja groeit goed, heeft een superleuk toegankelijk karakter. Wat kun je genieten van het jonge spul, vooral als het door de weide dartelt.
Ook Savanne houdt haar veulen nog binnen. Uier doet weer helemaal niks meer en mevrouw verslindt haar brokken liefst met emmer en al. Ik slaap dus nog gewoon in mijn eigen bedje...
Het was inderdaad een slokdarmverstopping. We hebben hem iets gesedeerd en gesondeerd. Dus slokdarm is weer vrij. Hij had ook al even niet meer gedronken want uier stond flink op spanning en melk spoot eruit dus daar ook de druk even afgelaten. Hij heeft nu injecties gehad tegen vocht, om wat beter te kunnen ademen, pijnstillertje en antibiotica. Daarnet stond hij alweer recht en dronk alweer. Ik hou hem nu een week binnen, dat hij even geen gras kan eten. Hooi in een slowfeederhooinet in de hoogte en hopelijk alle zwelling weg, slokdarm rustig en longen goed over een week. Met een paar dagen moet het beter zijn. Arme mannetje, hij was echt flink benauwd. Hopelijk morgen alweer wat beter.
suffie
Geplaatst: 13-06-15 23:14
Zo, dan was het dus serieus, arme kleine man Hopelijk knapt hij snel op.
Ach arm mannetje! Ik hoop dat hij snel weer opknapt.
jobamara
Geplaatst: 14-06-15 01:52
Cemlys, pfff gelukkig dat hij na het sonderen en pijnstillig weer drinkt, nu de ab en jouw goede zorgen,dan komt het vast weer goed met hem! Veel beterschap!!
l0esje, nog wel droogfoto's , zo benieuwd! Had al even gespiekt op je website oor de combi!!
Kleinvosje, de uier maakt geen vooruitgang jammer, nog een nachtje in je eigen bed, toch wel lekker weer om te waken hoor!
Suffie, heerlijk aan het genieten van Dunja, is ook eerlijk weer nu. En ze doet het goed zeg!!
Tara, geen cadeautje gehad vanTara jammer! Zooo haar uier gaatgoed!! Suc6
Murosch, pfff 2.15 uur weg bij Apeldoorn dicht!!!
Carika, dank je wel bij terugkomst met sperma gingen ze haar net weer scannen ei weg, dus direct geinsemineerd. Nu afellen maar geloof de 30 e, scannen! En haar vanavond weer naar huis gehaald.
Jet4you, 325 dgn en uiertje begint te vullen heerlijk! Cam nog gelukt??
Lauraa, proficiat met Aaltje hoor lieve foto, hoe is het met jou, ben je inmiddels weer thuis?? Rustig aan nog he!!
Smooi, jammer dat je er in 2016 niet bij bent! Maar lekker rijden is ook heerlik hoor, enslinkende bankrekeingen dat klopt, geniet eerst nog maar van het opgroeien van Kiss.
Jolandje, Blue is echt mooi, en gaf halstertje, suc6 met Glowy!
Inowa, suc6 met Aagje
Kelly, Misty nog verder gevordert??Suc6
Leonoor, wauw Eowyn 333 dgn en hars, ziet er goed uit, suc6, Moarn's uier mag er ook al zijn op 325 dgn, spannend!
Emmy, vlgs mij waren ons fotos beloofd van Ghadir , grapje he!!
Uiltje, kom op nu maar met Purina's veulen hoor, suc6!!! Mag je daarna heerlijk op vakantie!!
Gblover, pfff je gaat echt gelijk hebben al op 354 dagen en kunnen nog een paar dagen bij, je weet het nooit!! Hoop op een voorspoedige geboorte en start, succes!!
Ach Cemlys het zit je ook niet mee zeg. Fijn dat het verholpen is
Zag nog een heel kleine nieuwkomer, gefeliciteerd met je veulen!
En nog een trekpaardveulen, ook gefeliciteerd!
En dan nog een erg knap koppie met zijn nieuwe gepimpte halster, heel gaaf!
Zal hier binnenkort weer even wat foto's plaatsen van mijn kinders. Ze worden veel te snel groot
Bonny_CT
Geplaatst: 14-06-15 09:38
Tara uier ziet er al goed uit, zal niet lang meer duren denk ik
Jobarma ik duim ook mee dat het lukt met het diepvries sperma, je moet er een aardig stuk voor rijden
Laura gefeliciteerd met het trekpaard veulen Alles goed gegaan?
Jolandje super cute dat halster
Leonoor uiers schieten ook al aardig op
Cemlys hoe gaat het nu met het veulen?
Inowa aagje heeft echt geen haast he
Suffie Dunja wordt knap zeg
Kleinvosje, heerlijk nog even thuis slapen. Ik zal er binnenkort ook aan moeten geloven. Vanaf wanneer slapen jullie op stal? Slappe banden, harsdoppen?
Krimpies uier is elke ochtend iets groter maar loopt na de wei tot nu toe nog steeds terug. Vanaf morgen ga ik denk ik maar 2 keer per dag kijken, ze zit dan op 323 dagen. Thuis krijg ik de camera geinstalleerd, echter gister op stal geprobeerd en dan kan ik niet inloggen GRRRRR terwijl wel alle instellingen kloppen. Thuis ben ik er ook paar dagen zoet mee geweest dus ga het vanmiddag maar verder proberen. Twijfel nog wanneer ik haar naar de grotere stal verhuis, Is in het zelfde gangpad een paar stallen verderop. Voor anti stoffen maakt het dus weinig op. De stal is wel bezet nu dus moet ruilen met iemand. En waar ze nu staat staat ze heerlijk, kan goed met haar buurvrouw overweg en ze is niet heel makkelijk. Dus nog even kijken.. Misschien maar als uier niet meer terug loopt, of als mn camera het doet
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-06-15 10:12
Loesje, gefeliciteerd!!!
Cemlys, gelukkig dat het is verholpen. Mijn DA zei laatst nog dat het best vaak voor kwam bij die kleintjes, dat ze toch proberen mee te eten maar alles nog te klein is om het weg te krijgen.
Ik kreeg gisteravond laat een sms van de stalhoudster dat mijn merrie weer een stapje vooruit had gemaakt. Ik kreeg het meteen erg warm hihi. Ze dacht niet dat er snel iets zou gebeuren dus hoefde ik niet te komen. Heb haar gevraagd omwille van haar eigen gezondheid of ze niet elk uur wilde gaan kijken, zou ze niet doen. Vanmorgen ben ik er om half zeven naartoe gegaan, komt ze toch ook weer kijken, merrie was onrustig geweest dus was ze toch een paar keer gaan kijken. Ik ga vanavond dus toch maar wel in de caravan liggen. Savanne heeft wat meer uier en een harsdopje en keer steeds meer in zichzelf.