Heb je alles geprobeerd bij vanille? Wortel voor de uitgang? Zaklamp? Roepen? Exit bordje? Ziet er wel goed uit, je zou zeggen dat het toch niet lang meer kan duren... al durf ik dat bijna niet te zeggen..
van harte gefeliciteerd! En zo lekker midden op de dag wat heerlijk!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 09-03-15 16:35
Hehe, eindelijk dan! ***Wacht met smart op foto's en meer info***
Murosch, ik zie nog niets aan de banden.
Luna is denk ik nog lang niet aan de tijd om eerlijk te zijn, die uier lijkt nog nergens naar. Mocht het wel zo zijn, krijgt een veulen serieus een drinkprobleem, want zulke spenen zijn amper vast te pakken door een veulen.
jaaaaaaaaaaaaaa eindelijk!!!!!!!!!!!! ik vang hier op dat het gezond en wel geboren is?! leuk leuk leuk!!! foto's foto's foto's........
stal_HD
Geplaatst: 09-03-15 16:41
Jaaaaaa daar is het eindelijk. Van harte gefeliciteerd. Nu zijn we wel erg nieuwsgierig wat het geworden is....
mendiee
Geplaatst: 09-03-15 16:44
Hoii allemaal! Ik heb me een hele tijd geleden al een keertje gemeld! Toen was ze net drachtig. Hihi maar nu kom ik in plaats van meelezen ook wat meer mee kletsen.
Ik heb samen met Diane een welsh a genaamd Jorja. En kijk natuurlijk ook uit naar de veulens van rosa en Dolly van Diane
Ze beginnen nu allemaal echte buikies te krijgen. Jorja vandaag:
Gefeliciteerd iedereen met de al geboren veulens! Ik ben zowiezo verliefd op Belle Hihi ik heb zelf ook nog een haflinger
En eindelijk een veulen voor vanille!! ik lees al een tijdje mee en elke ochtend keek ok weer vol verwachting om m'n telefoon