NU nog niet echt slecht hier.. Gister wel.. moest even naar de c1000 enhet waaide regende en al het blad kwam al van de bomen! Herfst komt er nu echt al aan he?!
Ja, het is echt al herfstweer! http://www.hbvl.be/Limburg/3900/artikel.asp?art={5B3D6DF2-64CA-4E56-BBC1-050267CF25C8} (Hier heb ik op school gezeten...) Kan hier alleen geen youtube filmpjes kijken, maar ongelooflijk, ben eens benieuwd naar de gevolgen!
Was gisteren ineens weg en zie dat er nog lekker verder gekletst is. Ben zo ontzettend verkouden op het moment, voel me niet echt fit, dus ben gisteravond na de paardjes gelijk mijn bed ingedoken en niet meer komen kletsen
Maar ik zag een hele mooie foto van Creamer voorbij komen, echt een plaatje van een pony hoor
En over het weer gesproken, het is hier ook echt bagger, het stort hier ook maar geen wind op het moment. Lijkt echt wel herfst zeg, volgens mij was het vorig jaar toch echt wel beter weer in september en zelfs in oktober nog wel
nog een paar dagen dames, dan worden jullie bestookt met foto's van Isola Bella Eastway Ik ben er nog niet uit hoe ik haar zal noemen.... Kunnen jullie me helpen