Waarschijnlijk komt het door de alert knoppen op de pagina's van de cam. Als die niet kunnen laden, doet de cam het ook niet. Wat soms werkt is de cam te openen en een paar minuten later proberen de cam aan te zetten.
Als je de cams al open had, blijven ze het wel gewoon doen als de site van de alert knoppen het niet doet.
Vaak is de fout bij de alert knoppen na korte tijd weer voorbij maar irritant is het wel...
zooo ik ben er weer, bunbun, je hebt een e-mail......
update Cheyenne (eindelijk)
niet zoveel nieuws eigenlijk haar uier is niet zo erg gegroeid en na het zien van het uier van Donkey durf ik eigenlijk geen foto te plaatsen maar vooruit, met het risico uitgelachen te worden doe ik het toch maar......
uier Cheyenne vanavond:
en dan nu Donkey die staat dan wel niet op cam maar hoort er toch een beetje bij :
tsjah, en daar valt Cheyenne een beetje bij in het niet he?
Hahaha.. daar vallen ze idd wel een beetje bij in het niet . Maar ik moet zeggen, die uier van Cheyenne ziet er ook goed uit! Speentjes zeggen bijna: PLOP . Maar Donkey, is dat Navajo? Of een heel ander paard? *heeft iets gemist*
ik denk dat buuf vanacht wel een veulen kan zien haha ziet er goed uit de uier van Navajo, en inderdaad wat Naat zegt kan die van Chey er morgen ook zo uit zien