Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:Ik heb hier ook één op boxrust, een oudje van 23. Wij hebben er voor gekozen haar op een postzegel in het land te zetten, ik vind het té sneu....
XshaartjeX schreef:C2012 ik denk inderdaad ook dat ze gewoon niet lekker meer kan liggen. Snap ik ook wel met zo'n buik.
[ [url=m/hbYSsW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t9nrQw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hooen dat jouw veulen snel komt!
Crines schreef:XshaartjeX schreef:C2012 ik denk inderdaad ook dat ze gewoon niet lekker meer kan liggen. Snap ik ook wel met zo'n buik.
[ [url=m/hbYSsW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t9nrQw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hooen dat jouw veulen snel komt!
Ooh jij hebt ook een PRE-merrieLeuk leuk.
welke afstamming heeft ze en van wie is ze drachtig?
Aah muizen en ratten, bah. Dat wil je niet zien lopen als je in de stal slaapt. Wij hadden een goede muizenvanger, maar die is helaas doodgereden. Ik hoop dat we nu niet overstelpt worden door die beesten.
XshaartjeX schreef:Ja klopt! Ze is uit de YM bloedlijnen vader is Jardinero de (monterillio oid) en mama acuarela III. T is een spanjaard maar ze komt zelf uit italië. Viky is gedekt door Neo een azteca hengst. Dit is het ras van mexico
Crines schreef:XshaartjeX schreef:Ja klopt! Ze is uit de YM bloedlijnen vader is Jardinero de (monterillio oid) en mama acuarela III. T is een spanjaard maar ze komt zelf uit italië. Viky is gedekt door Neo een azteca hengst. Dit is het ras van mexico
Die ken ik hoor Neo, allija heb ik toch al vaak zien passerenLeuk kleurtje dus mss ook.
Was het veulen dat ze verloren heeft ook van Neo?