l0esje, Proficiat!!! Wat een super knappe dame en lieve foto's zijn dat altijd he mams en veulen, heerlijk! Genieten, hmm als je nu gewoon blijft updaten zal ik de bij je volgende merrie ook wel weer wat zeggen .
Rest volgt vanavond, druk door hooien merrie niet goed in de gaten gehouden en gisterenavond echt super hengstig. Vanochtend weggebracht naar inseminatie station en net telefoon dat er al een super goed ei zit en omdat het diepvriessperma is willen ze dat zsm hebben, dus nu naar Diever om het te halen. Pff vanuit ons ruim 11/2 uur.
@jobamara ik duim voor je dat het lukt. Diepvries zou ik zelf nog spannender vinden ... welke hengst heb je gekozen? (sorry als ik het over het hoofd heb gezien)
Zijn lang bezig geweest met een franse new forest hengst maar nu nog steeds niet gelukt, dus nu uitgeweken naar nrps Guidam's Willow the second, Ja diepvries is ook nog wat ze scannen om de 3 uur dag en nacht moet schijnbaar precies op de eisprong. Als er een heel goed ei zit kunnen ze het eventueel afspuiten.
polleman
Geplaatst: 13-06-15 12:35
uiltje001 ging het om deze combinatie? 08/06 - uiltje001 jus d orange - merrie - merrie Je hebt een hengst dus dan word die rood gemaakt
jobamara dat is wel lekker die aantal balen. wat een stres zeg maar komt vast goed!
l0esje21 hopelijk komt het veulentje snel als je merrie het zo zwaar heeft.
OnzeToppers wat een lieve onschuldige ogen.
onley staat ook een lekker aantal gras
pretty Joey denkt dat die overal kan drinken
Neonlight wat schattig
Tara_13 gefeliciteerd met je verjaardag
inowa is die uier zo naar aanraking of was het uit zich zelf zo geworden?
Caesar dat is wel fijn dat je nu dubbelen stallen hebt.
Bonny_CT gefeliciteerd met je mijlpaal!
carika op mama springen.
jolandje spannend hoor,
l0esje21 gefeliciteerd
polleman
Geplaatst: 13-06-15 12:37
Pendel lijst A.U.B op volgorde van datum plaatsen,
Kunnen we bij het quoten allemaal even opletten dat ook de bovenste 2 regels mee gaan Dan is de lijst namelijk eenvoudig op te zoeken als hij na een paar pagina's weer is weggezakt
Merries die gedekt moeten worden of gedekt zijn en nu in afwachting van die eerste dagen/weken.. Spannend jongens! Ik duim voor successen bij iedereen! Ben met Wapper ruim een jaar bezig geweest voor ze drachtig was dus ik kan me die spanning en teleurstelling nog goed herinneren, en het eindeloze heen&weer'en naar de hengstenhouder en weer terug naar stal. Wat een verhuizingen steeds. Maar goed, Wapper is goed te verhuizen en te vervoeren dus wat dat betreft geen gedoe.
Voor Wapper volgend jaar geen veulen. Ik vind dat enerzijds heel jammer want zo'n veulentje en alles wat eraan vooraf gaat werkt behoorlijk verslavend Eerst maar weer eens fijn gaan rijden, ook zin in Anderzijds is m'n bankrekening best blij dat we nu weer gaan rijden, veulentjes zijn best aanwezig op de bankrekening Maar Kiss is het meer dan waard
Op mijn stage is vannacht nog een trekpaardveulen geboren, een merrieveulen genaamd Aaltje van de merrie Guus! Dat betekent dat de pendel dit keer geen gelijk had.
Fotsy
Geplaatst: 13-06-15 15:50
leuk Laura
loesje gefeliciteerd een appie tje
tara proficiat met je verjaardag, nu nog je geschenkje
jolandje
Geplaatst: 13-06-15 18:14
mooi veulentje lauraa
hier nog een fotospam van mijn stoere hengst Blue
vanmiddag maar even een halstertje omgedaan, wat staat hem dat móói!! allerkleinste maatje mini XS veulenhalstertje, zelf gepimpt met bling en ook dit was geen enkel probleem, heerlijk kind
Baal weer een ziek veulen. Kom ik net thuis, loopt er rotzooi uit zn neus, hoesten, kokhalzen,... waarschijnlijk slokdarmverstopping. Temp ook verhoogd. Nu wachten op dierenarts...