Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Muzefee schreef:Bedankt allemaal voor de lieve woorden...
Olijf, mooi veulenkind!
Zat vanmiddag bij Heaven in de stal, wat te staren, te denken, naar Heaven te kijken en opeens zag ik duidelijk het veulen bewegen, tot een paar keer toe! Dus even opgestaan en gaan voelen, waarop ik een heel getrappel voelde... Een cadeautje van mijn lieve Nevaeh, tranen van vreugde en verdriet liepen over mijn wangen. Beloofd wat, weer zo'n druktemakertje!
ShamalArabs schreef:DianneM schreef:Hij kan nog niet opengemaakt worden, omdat hij nog niet rijp is.
na zeker 200+ hoefzweer ervaringen moet ik toch zeggen dat ik deze nog nooit gehoord hebwat een onzin. Gewoon openmaken zodat de druk eraf is, zorgen dat ze schoon staat en niet weken/verbinden/sodagedoe of andere onzin toepassen dan loopt ze de volgende alweer en de dag erna merk je niets meer.
Dustinlover schreef:Dat denk ik ook wel meid.. Ik had toen de spanning of het nu allemaal wel goed zou gaan.. Nu moeten wij helaas wat keuzes gaan maken, maar ik denk er niet aan om mijn heaven weg te doen, nu door jou verhaal word iedereen weer met beide benen op de grond gezet dat het niet allemaal rozengeur en manenschijn is ook al gaat de geboorte goed.
Hopelijk krijg je een heel mooi veulentje van Heaven dit jaar.