Ultra begint al wat tietjes te krijgen hah! Krijgt al een behoorlijke buik, maar ze wordt een klein beetje dun, terwijl ik haar al bijvoer, hoe kan dat eigenlijk??
pippalex, ik denk dat jouw merrie net buiten dit weekend valt, denk ik
Martina67
Geplaatst: 18-04-09 21:37
Aiai Potverdikkie, ik ben de onderste en ons Lun doet maf, strijkt met de achterbenen langs elkaar, is 340 dgn. Maar.... onze Sif heeft de hele dag lopen knorren (zachtjes hinneken zonder veel geluid, moet je ze normaal horen.. net een misthoorn) en die is ongeveer uitgeteld komende maandag. Ik ben benieuwd, doodmoe en stik nieuwsgierig!
Weten jullie wat het betekend als de buik flink borreld? (net alsof je hele erge honger hebt...) Er zijn dus meer merries die gek doen. Succes! Nikita slaat ook de hele tijd met dr achterbenen naar dr buik, bijt in dr buik (net alsof ze jeuk heeft) draagt staart hoog....melk op de beentjes! Iedere keer van het ene been naar het andere been rust gaan staan..... Pff ik zou zelf gek worden! Ik kan denk ik echt niet slapen :P Thx PVD voor je hulp!! :D
Hier nog geen veulentje. Ze staat momenteel rustig, zo te zien op de cam.
Dacht ik ook toen ik op de cam keek, bleek het veulen net in de dode hoek te liggen en zelfs al droog te zijn
potverdikkie
Geplaatst: 18-04-09 21:45
Sandravm schreef:
PVD: deze nacht nog, denk je?
pfff, ik vermoed het wel, maar het zijn er zo veel die voorbij schieten ( veulens) nee, sandra is heel blij met het veulen, dus weet niet of er iets speciaals is?
Laatst bijgewerkt door potverdikkie op 18-04-09 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt