Kabayo knappe date voor zilver!!
Vraagje aan iedereen:
Mijn merrie wil al de hele ochtend niets eten, zelfs geen brok waar ze gek op is. Ligt steeds, kreunend en oogt wat sloom. Trappelt wat met de benen.
Meer mensen hier ervaring mee?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dennenboom schreef:Nog steeds geen veulentjes?![]()
Vraagje aan iedereen:
Mijn merrie wil al de hele ochtend niets eten, zelfs geen brok waar ze gek op is. Ligt steeds, kreunend en oogt wat sloom. Trappelt wat met de benen.
Dennenboom schreef:Nog steeds geen veulentjes?![]()
Vraagje aan iedereen:
Dennenboom schreef:Hier valt het mee gelukkig!![]()
De dierenarts heeft alles gecontroleerd. Veulentje leeft en ligt goed. Waarschijnlijk druk aan het draaien geweest waar ze veel pijn van heeft. Daardoor weinig eetlust. Ze heeft een pijnstiller gehad en mag straks een beetje slobber. En lekker naar buiten. Bij twijfel moet ik weer contact opnemen.
Wat een verschil in uiers bij iedereen
Dennenboom schreef:Hier valt het mee gelukkig!![]()
De dierenarts heeft alles gecontroleerd. Veulentje leeft en ligt goed. Waarschijnlijk druk aan het draaien geweest waar ze veel pijn van heeft. Daardoor weinig eetlust. Ze heeft een pijnstiller gehad en mag straks een beetje slobber. En lekker naar buiten. Bij twijfel moet ik weer contact opnemen.
Wat een verschil in uiers bij iedereen