Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
baudyh schreef:Andrea. Alleen niet te rijk hooi voeren en geen brok. En in een kale wei. Het heeft even tijd nodig. Zoveel mogelijk beweging is het beste.
Vulina schreef:baudyh schreef:Andrea. Alleen niet te rijk hooi voeren en geen brok. En in een kale wei. Het heeft even tijd nodig. Zoveel mogelijk beweging is het beste.
Veel beweging ben ik het mee eens, maar als de merrie afvalt zou ik zeker meer voeren dan hooi en een kale wei. De melkproductie komt op gang door hormonen, niet door voer. Daar ondersteun je de merrie mee, wat in dit geval ook nodig blijkt.
pretty schreef:Geweldig Diva! En ja,hier gooit de zoon ook vaak roet in het eten. Zo vindt hij Aisha niet mooi maar mijn man en ik wel dus![]()
Hij mocht dan een naam kiezen voor Scooter,en dat werd dus Scooter. Al een hele vooruitgang tegenover witje,grijsje,zwartje,...![]()
Wel een mooie naam hoor Nomy én met betekenis!
Stoppen met fokken dus? Franky zal je dankbaar zijn dat hij daarna gewoon bij "zijn" merries kan blijven staan!