Ik zit op een roze wolk. Ik ga samen met mijn vriend een rottweiler puppie kopen en de teef word deze week gedekt! Ik kan niet wachten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pretty schreef:Het is omgekeerd dacht ik,vos uit twee zwarte ouders kan.
Vos x vos is altijd vos.
juval schreef:wat leuk kabayo! spannend hoor.. dan heb je straks een puppekind en veulenkind samen.. kunnen ze samen opgroeienHoop dat het in een keer raak is.
Setteli schreef:Daar ben ik ook bang voor. Ik hoop heel erg op een zwarte of bruine. Maar vorig jaar is uit Dark Dornik icm een zwarte merrie een vosveulen geboren. Dus de kans is bij mijn Jazzy toch heel groot dat het een vos wordt (maar ik wil een zwarte of een bruine)
Mette schreef:Setteli schreef:Daar ben ik ook bang voor. Ik hoop heel erg op een zwarte of bruine. Maar vorig jaar is uit Dark Dornik icm een zwarte merrie een vosveulen geboren. Dus de kans is bij mijn Jazzy toch heel groot dat het een vos wordt (maar ik wil een zwarte of een bruine)
Haha ja vos is ook niet mijn favoriete kleur maar ik ben gek op de hengst en hij was een goede match met mijn merrie. Een goed paard heeft geen kleur zeggen ze toch?![]()
fokfanaat schreef:50% kans op een vos setteli!
Mij maakt kleur en aftekening echt helemaal niks ut, als het maar een merrie is
pretty schreef:Cesaer dat is al een mooie uier die zomaar ineens vooruit kan gaan tot de laatste loodjes. Van jouw oude merrie?