Wat zijn er nou voor berichten geplaatst die een waarschuwing krijgen? Ik zie dat ze verwijderd zijn maar dacht dat we de persoonlijke vetes inmiddels wel gehad hadden?
Nou Inowa, spannend. Als het inderdaad zelf eruit gekomen is kan het nog opschieten.
Hier vandaag aan de klus geweest en samen met mijn vader een mooi tussenwandje gezet. Had een stal van 4 x 3 ongeveer en die is nu gesplitst in 2 x 3 voor de ponies. Ziet er super uit en ben er blij. Nu kan ik weer even vooruit.
Daar komt beweging in met Aagje! Spannend, ik ben benieuwd naar haar kleintje
Neonlight durf jij je veulen een vliegendeken op te doen? Interessant, het valt hier nu nog mee met de gemene stekers, maar over een tijdje gaan ze los en ik had begrepen dat een veulen zo beweeglijk is dat een deken niet goed zou blijven zitten. Mocht het toch wel kunnen dan wil ik het zeker overwegen, goeie oefening voor het veulen en dat geprik is ook maar niks straks.
Eilinora
Geplaatst: 12-06-15 16:38
Cemlys schreef:
Aagje schiet op. Dat lijkt hars. Uier zou nog voller kunnen maar kan ook zo maar volschieten
Winoa is ook nooit met een vol uier bevallen. Was dit ongeveer en deze kleur druppels maar dan kleverig en dan beviel ze s'nachts.
Dat vind ik een goede vraag, ik weet niet precies hoe groot Veronia nu is, maar ik schat zo rond de 1.20-1.25. Geen idee wat voor maat deken daarbij hoort haha!
Ondermaat meten, dan weet je het. Ik weet ook niet welke maat dit is, deze is al 5 jaar oud. Ik geef wel de voorkeur aan een buikflap boven kruissingels, dat vind ik toch wat enger. Maar ik heb nooi problemen hiermee gehad. Alleen dat het halsstuk dus niet past. Heb er trouwens ook een hoofd gedeelte bij, ik weet niet hoe daarop gereageerd wordt, die is ook nog nooit gebruikt. Misschien bij hem eens uitproberen, hij is makkelijk zat (en het levert vast komische plaatjes op ).
Geweldig al die burka's en wat is je veulen toch echt prachtig! Wat groeien ze allemaal toch hard.
Pretty hier zijn ze ook lekker buiten gebleven vandaag, het viel mee met de hele erge hitte en het waaide een beetje. T was lang niet zo warm als vorige week vrijdag.
Ik zal morgen weer eens nieuwe foto's maken van Ghadir, dat is erg lastig want hij komt meteen naar me toe, dus dan heb ik alleen een neus op de foto staan..... Moet ik eigenlijk even samen met de kids foto's maken, kunnen zij m afleiden
Bonny_CT
Geplaatst: 12-06-15 19:17
Aagje krijgt haast Laura gefeliciteerd met je naamgenoot! Onze toppers gelukkig gaat de wond goed De familie burka ;') geweldig.
Hier ook een mijlpaal vandaag. 320 dagen uier loopt nog leeg na de wei maar smorgens al steeds wat voller
Uiltje001 succes dan maar vannacht, ook voor de andere wakers natuurlijk!
carika
Geplaatst: 12-06-15 22:31
Bobby gefeliciteerd met de 320 dagen
En zo hoort het dus niet:
Alles goed gegaan!
Diane_Basje
Geplaatst: 13-06-15 00:11
Whut?! Heb geloof ik ook iets gemist. Wat was er aan de hand?
Oo ik hoop echt weer dat er wat veulens geboren worden komend weekend.
En wat worden sommige jonkies al groot! (En brutaal hihi..) Hier worden de veulens ook veel te snel groot. Maar ze krijgen wel steeds meer karakter en ze zijn zo superleuk!
Bonny-ct gefeliciteerd met je o-zo-belangrijke mijlpaal
jobamara
Geplaatst: 13-06-15 02:40
Tara. proficiat met je verjaardag!!! Waar blijft je prachtige verjaardagscadeau
l0esje, succes het is weekend, dus laat maar komen
Uiltje, klinkt spannend zou wel fijn zijn, succes!!
Inowa, succes!!
Jolandje, succes!!
gblover, nog niets? Succes!!
Klein vosje, enn het warme weer iets gedaan??
Neon, oo nog een tien dagen wachten, spannend!! Met de hackney kan ik me voorstellen dan, als ze goed tonen op de hengst normaal.,zou het dus goed moeten zitten, hmm geen duo bevalling!! En met zo'n merrie ook de da blij dat ze niet hoeft . Top die burka's, beter dan lek gestoken worden.
Manda en Inowa succes met de show!!
Caesar, super je stal in tweeen, zag er keurig uit!!
Murosch, hier de jaarling(zwart) ook een bucas vliegendeken op want hij wordt helemaal gek vd dazen.
Rockey, bij de paardendrogist kan je best fijne maattabellen vinden voor dekens.
Emmy, oo leuk nieuwe foto's van Ghadir, heel benieuwd!!
Bonny Ct, Proficiat met de mijlpaal, heerlijk de 320 dgn,
Carika, heerlijk boefje!!!
Dian Basje, zo te lezen ben jij nu eindelijk volop aan het genieten van je veulens!!!
Hier weer een flink drukke week achter de rug, vandaag een dagje showen en morgen echt uitrusten. Gisteravond laat nog alles aan het klaar zetten, kijk ik buiten denk oh ja merrie nog even schouwen en ja hoor hengstig. Hengst helemaal want hij werd al weken afgewezen. Dus veulen in de box, merrie vastgeknoopt en hengst erbij. Dus we zijn weer aan een nieuwe veulen ronde begonnen (als ze drachtig worden).
gblover
Geplaatst: 13-06-15 06:39
@Jobmara: ze zit nu op 353 dagen, maar nog niet klaar. Ik denk dat ze zeker 358 dagen gaat halen pfff, naar goede gewoonte . Ze zie je maar, beide merries op zelfde dag gedekt. Cataleya al bijna een maand oud en ander zit nog in de buik!
Succes Cemlys!! Fijn dat ze weer wat toont. Mijn nieuwe wordt maandag gescand. Kan echt niet wachten. Hoop dat ze drachtig is, want dan komt ze mijn kant op. En zo niet... nog een ronde wachten.
jolandje
Geplaatst: 13-06-15 08:27
hier weer een rustig nachtje gehad, werd om half 8 gewekt door het alarm, maar niks te zien, alleen een hooi etende glowy