Lekker als ze zo braaf zijn bij TA enzo!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BianCatjee schreef:Cynthia82 haha knapperd hè? Dat vond ik dus ookmaquavinci vond hem op zijn tijd ook leuk
Wauw die onderste foto is erg mooi!
Die vieze achterbenen en winderig heeft maquavinci ook, maar ook normale mestballen in de stal..
Heb al wel geïnformeerd bij de dierenarts die zei dat het veel voor komt bij drachtige merries, niks om zorgen over te maken.

Maar dat komt omdat ze nu veel last heeft van (ik denk) haar artrose. Soms doen we een stapritje en als Yolooo geboren is, zien we wel weer.linda2008 schreef:Cynthia, de vlek bij star loopt inderdaad door, dus aan de andere kant heeft ze ook een zadeltje. Maar aan de andere kant minder duidelijk omdat de vlek daar verder uitloopt...
Dais alweer op 200 dagen, gaat toch best hard hea?! Ondanks ons ongeduldhihi
Ja, gaat best snel, maar zodra de 'days left' onder de 100 duikt, gaat het denk ik pas echt snel! (en dat is ook al over iets meer dan een maand
)

pretty schreef:Cynthia neen zand kan het niet zijn dan. Wel handig,staat ze nooit in de modder.
En jeah mijlpaal!![]()
Wacht eens even,ze loopt bijna precies gelijk met Clio want die is vandaag 200 dagen

Neonlight schreef:Inhalig beest, zit zeker haflinger in?![]()
Hoewel mama de Haf helemaal niet zo is met eten. Tuurlijk eet Dais graag, maar ze wordt er niet vervelend van. Fi verliest haar complete verstand als ze ergens eten ziet en kent ook ineens geen enkele regel meer. Het is duwen, trekken en vreten als ik niet heel streng ben 
inowa schreef:En welsh kan er ook wat van haha.

nog 70 dagen tot ze "veilig" kan bevallen
Cynthia82 schreef:BianCatjee schreef:Cynthia82 haha knapperd hè? Dat vond ik dus ookmaquavinci vond hem op zijn tijd ook leuk
Wauw die onderste foto is erg mooi!
Die vieze achterbenen en winderig heeft maquavinci ook, maar ook normale mestballen in de stal..
Heb al wel geïnformeerd bij de dierenarts die zei dat het veel voor komt bij drachtige merries, niks om zorgen over te maken.
Het gaat om Fiore hè, die is niet drachtig

Ze is weer enorm knuffelig en coulant naar alles wat kan bewegen
Ze wordt nu 1 a 2x per week gereden en ook dit doet ze nog steeds erg goed en met veel plezier.

Khaleesi is snel schraal en behalve de brok kreeg ze er onbeperkt hooi bij en binnen enkele weken was ze weer goed op gewicht.

mooi bescheiden buikje inderdaad
Cemlys schreef:Iemand ervaring met seniores priores? Vandaag zak meegenomen en zak Merriebrok van pavo voor mn hengst. Hopen dat dit een beetje aanzet.